اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

عیسی قاسم: قیام مردم بحرین همچنان مسالمت‌آمیز است/ مخالف خشونت هستیم

رئیس شورای اسلامی علمای بحرین تاکید کرد که قیام مردم این کشور همچنان مسالمت آمیز خواهد ماند و مردم با معارضانی که به خشونت اتکا کنند، مخالف هستند.

عیسی قاسم: قیام مردم بحرین همچنان مسالمت‌آمیز است/ مخالف خشونت هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری العهد، شیخ عیسی قاسم رئیس شورای اسلامی علمای بحرین در خطبه‌های نماز جمعه روز گذشته در مسجد امام صادق (ع) منامه، گفت: هرگونه اقدام تروریستی از سوی هرکسی که باشد محکوم است.

شیخ عیسی قاسم تصریح کرد: ما با معارضانی که به خشونت اتکا کنند، مخالف هستیم و حرکت مردمی در بحرین با معارضانی که به خشونت روی می‌آورند، همراه نیست.

وی اظهار داشت که حرکت مردمی در بحرین با خویشتنداری از چنین حرکاتی فاصله می‌گیرد و گزینه ثابت ما اعتراض مسالمت آمیز و دعوت به صبر با وجود شرایط دشوار است.

این عالم برجسته بحرینی در بخش دیگری از صحبت‌هایش ابراز داشت که مقاومت در مقابل اصلاحات و تاخیر در اجرای آن گناهی در حق دین، کشور و مردم است.

این اظهارات در شرایطی مطرح می‌شود که بحرین در هفته گذشته شاهد یک بمب‌گذاری بود که طی آن تعدادی از نیروهای امنیتی رژیم حاکم زخمی شدند.

دستگاه امنیتی آل خلیفه این انفجار را بهانه‌ای برای متهم کردن انقلابیون بحرین کرد ولی شیخ عیسی قاسم با سخنان روز گذشته خود تاکید کرد که این اتهامات ارتباطی با قیام مردم بحرین ندارد.

این در شرایطی است که موجی از اعتراضات در بحرین با عنوان جنبش «تمرد» آغاز شده که نگرانی شدید حکومت منامه را درپی داشته است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول