اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه رمضان صورت می‌گیرد

توزیع سبد غذایی بین 500 خانواده مددجوی امداد تویسرکان

مدیر کمیته امداد تویسرکان گفت: ماه مبارک رمضان 500 سبد غذایی در بین خانواده‌های مددجوی شهرستان تویسرکان توزیع می‌شود.

توزیع سبد غذایی بین 500 خانواده مددجوی امداد تویسرکان

تیمور کرمی‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان با اشاره به اینکه ماه رمضان، ماه بخشش و ذخیره‌سازی خیر دنیا و آخرت است، ابراز داشت: آنچه که برای انسان می‌ماند، خیر رساندن و شاد کردن دل محرومان است.

وی با اشاره به اینکه اطعام فقرا هر ساله از سوی کمیته امداد امام خمینی  با حمایت خیران انجام می‌شود، افزود: ماه مبارک رمضان امسال نیز با شعار « هر خانواده ایرانی، میزبان یک افطاری » سفره اطعام نیازمندان مددجو به همت بانیان خیر در شهرستان برپا می‌شود.

مدیر کمیته امداد تویسرکان یادآور شد: از میلاد امام حسن مجتبی(ع) در قالب هفته اکرام 14 هزار مددجوی زیر پوشش کمیته امداد با کمک نیکوکاران تویسرکان اطعام می‌شوند.

وی ادامه داد: در این ماه پر خیر و برکت سبد کالایی به 500 خانواده زیر چتر حمایتی کمیته امداد داده می‌شود.

کرمی‌مقدم از اجرای طرح « مفتاح الجنه » با حضور افراد خیر و دیگر مسئولان در طول ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در این طرح از افراد نیازمند دلجویی می‌شود.

وی با اشاره به ثبت‌نام‌ حامیان نیکوکار در پایگاه‌ها و دفاتر نهاد امداد در شب‌های قدر برای حمایت از ایتام مددجو افزود: امیدواریم افراد خیر در این زمینه پیشگام شوند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی تویسرکان اظهار داشت: طرح همیان مولا «تأمین سبد غذایی برای نیازمندان »، طرح رضوان « تأمین مسکن نیازمندان»، طرح محسنین « حمایت از خانواده‌های بدسرپرست‌»، طرح کوثر « تأمین جهیزیه برای دختران و هزینه ازدواج پسران خانواده‌ها » و طرح شفا « تأمین هزینه‌های درمانی بیماران صعب‌‌العلاج » از دیگر برنامه‌های امداد است که در راستای خدمات‌رسانی به نیازمندان در این نهاد اجرا می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از افراد نیک‌اندیش که قصد مشارکت در برنامه‌های اطعام و سرکشی از خانواده‌های نیازمند را دارند تقاضا داریم به این نهاد مراجعه و یا با شماره 4234302 معاونت توسعه مشارکت‌های مردمی تماس بگیرند.

انتهای پیام/89010/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول