اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا 12 روز آینده آسمان قم همچنان خاکستریست

قم، گم در پیچش گرد و غبار

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم گفت: ریزگردها همچنان در هوای قم مشاهده می‌شود و تا 12 روز آینده هوای استان قم غبارآلود است.

قم، گم در پیچش گرد و غبار

محمدرضا قاضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم به وضعیت هوای قم در 48 ساعت آینده اشاره کرد و ابراز داشت: در 48 ساعت آینده مقداری هوا خنک‌تر شده و از گرمی هوا کمی کاسته می‌شود و امروز دمای هوا حداکثر به 41 تا 43 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

وی با اشاره به وضعیت هوا در 48 ساعت آینده یادآور شد: برای فردا بعد از ظهر افزایش دما را پیش‌بینی می‌کنیم و دمای هوا تا 45 درجه سانتیگراد خواهد رسید و گرمی هوا حداقل تا دو هفته دیگر ادامه دارد.

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم در ارتباط با ریزگردهای موجود در هوا بیان کرد: ریزگردهای موجود در هوا امروز نسبت به روزهای گذشته کمتر شده است و دیروز روز آرامی بود.

قاضی اضافه کرد: اگر فردا بعد از ظهر و پس فردا به صورت موقت سرعت باد افزایش پیدا کند غبار آلودگی زیاد می‌شود و این وضعیت هم تا 12 روز آینده ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در ساعات بعد از ظهر وزش باد همراه با گرد و غبار را خواهیم داشت و گرد و غباری که در هوا مشاهده می‌کنیم گرد و غبار محلی است و به صورت موقت در هوا است.

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم بیان کرد: در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب هوا ممکن است آلوده‌تر شود ولی بعد از آن با کم شدن سرعت باد گرد و غبار نیز کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/2258/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول