اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزشی دانشگاه معارف اسلامی خبر داد

پذیرش دانشجو در رشته توسعه و تبلیغ فرهنگ دینی

معاون آموزشی دانشگاه معارف اسلامی از پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد در رشته توسعه و تبلیغ فرهنگ دینی خبر داد.

پذیرش دانشجو در رشته توسعه و تبلیغ فرهنگ دینی

حجت‌الاسلام سیدحسین رکن‌الدینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد اظهار کرد: دروس معارف اسلامی در برنامه آموزشی مقطع کارشناسی رشته‌های تحصیلی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور به منظور توسعه، تعمیق باورها و اندیشه‌های دینی و تحول مثبت در رفتارهای فردی و اجتماعی نسل جوان ارائه شده است.

وی خاطرنشان کرد: دروس معارف اسلامی در اسلامی شدن مراکز آموزش عالی و منور ساختن فضای آموزشی و پژوهشی به فروغ ایمان و معنویت بر صاحب‌نظران دینی، فرهنگی و کارشناسان مسائل دانشگاهی نقش فراوانی دارد.

معاون آموزشی دانشگاه معارف اسلامی تصریح کرد: دانشگاه معارف اسلامی به منظور تربیت مدرسان مؤمن، متخصص، متعهد و زمان‌شناس راه‌اندازی شده است.

وی از اعلام فراخوان جذب دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد از مردادماه سال جاری خبر داد و افزود: علاقه‌مندان می‌توانند در یکی از پنج گرایش رشته مدرسی معارف اسلامی ثبت‌نام کنند.

رکن‌الدینی خاطرنشان کرد: مبانی نظری اسلام، انقلاب اسلامی، قرآن و متون اسلامی، اخلاق اسلامی و تاریخ و تمدن اسلامی از جمله گرایش‌های رشته مدرسی معارف اسلامی است که از بین خواهران و برادران پذیرش دانشجو در این رشته‌ها صورت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: امسال رشته جدید توسعه و تبلیغ فرهنگ دینی با سه گرایش مدیریت فرهنگی، تبلیغ دین و مشاوره در مقطع کارشناسی ارشد راه‌اندازی شده است.

معاون آموزشی دانشگاه معارف اسلامی ادامه داد: رشته توسعه و تبلیغ فرهنگ دینی ویژه آقایان است و در هر گرایش این رشته پنج نفر پذیرش می‌شوند.

وی یادآور شد: آزمون پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد روز جمعه اول آذرماه برگزار می‌شود و اسامی پذیرفته‌شدگان پس از برگزاری آزمون اعلام خواهد شد که پس از مصاحبه و انجام گزینش اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی اعلام می‌شود.

رکن‌الدینی با اشاره به فراهم‌سازی زمینه جذب دانشجویان پس از فارغ‌التحصیلی گفت: فارغ‌التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد در صورت تمایل زمینه جذبشان در دانشگاه‌ها فراهم است.

انتهای پیام/78003/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول