اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مرودشت خواستار شد

راه‌اندازی دبیرستان معارف اسلامی دخترانه در مرودشت

فرماندار مرودشت خواستار راه‌اندازی دبیرستان معارف دخترانه در این شهرستان شد.

راه‌اندازی دبیرستان معارف اسلامی دخترانه در مرودشت

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان مرودشت، سید یدالله حسینی در یک‌صد و چهلمین جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان از ایجاد تعامل و توزیع مراکز آموزشی در سطح شهر به عنوان یک دستور پیگیری و توجه ویژه یاد کرد و ابراز داشت: باید با بهره‌گیری از ظرفیت اراضی مسکن و شهرسازی و نقاطی که تراکم جمعیتی بالایی دارد اما مراکز آموزشی در آنها کم است مانند مجموعه شهرک معلم با برنامه‌ریزی از ظرفیت خیرین مدرسه‌ساز این شهرستان استفاده کرد.

وی در این نشست خواستار راه‌اندازی دبیرستان دخترانه معارف در شهر مرودشت شد و تصریح کرد: راه‌اندازی دبیرستان معارف اسلامی دخترانه با توجه به عملکرد خوب دبیرستان معارف پسرانه در این شهر یک ضرورت است.

وی با ابراز امیدواری نسبت به تاسیس این دبیرستان در سال تحصیلی جدید گفت: تحصیل در این رشته فرصت ویژه‌ و مناسبی برای دانش‌آموزانی است که علاقمند به تحصیل در حوزه دین هستند تا بدون هیچ هزینه‌ای و با بهترین امکانات در دوره متوسطه مشغول به تحصیل شده و بتوانند علوم و معارف دینی را بیاموزند.

رئیس شورای آموزش و پرورش مرودشت از ساماندهی وضعیت ثبت نام در مدارس، ساماندهی سرویس‌های مدارس پیش از آغاز سال و توسعه مدارس معارف اسلامی در این شهرستان برای خواهران به عنوان یک ضرورت یاد و آمادگی فرمانداری را برای حمایت از آموزش و پرورش به منظور تحقق سند تحول بنیادین اعلام کرد.

انتهای پیام/2448/ت/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول