اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

اجرای شورا‌یاری‌ها از اولویت‌های اصلی شورای چهارم اصفهان باشد

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: عملیاتی شدن موضوع شورا‌یاری‌ها باید به عنوان یکی از اولویت‌های شورای چهارم اصفهان باشد و شورای سوم باید زمینه‌های تحقق این موضوع را برای شورای چهارم فراهم کند.

اجرای شورا‌یاری‌ها از اولویت‌های اصلی شورای چهارم اصفهان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا نصر اصفهانی پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با بیان اینکه بحث شورا‌یاری‌ها و عملیاتی شدن این موضوع از برنامه‌های اصلی 407 کاندیدای انتخابات چهارمین دوره از شورای اسلامی شهر اصفهان بوده است، اظهار کرد: تمام 21 نفر عضو شورای چهارم اصفهان باید در راستای عملیاتی شدن موضوع شورا‌یاری‌ها تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر هر هفته در نطق پیش از دستور علنی شورای اسلامی شهر مباحث و نکاتی عنوان می‌شود، اضافه کرد: اما این مباحث خروجی قابل توجهی برای شورا و شهر ندارد و شورای چهارم باید برای رسیدگی به این مباحث برنامه مناسب و قابل توجهی را در دستور کار خود داشته باشد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه طی هفته گذشته مراسم الحاق خوراسگان به شهر اصفهان برگزار شده است، تصریح کرد: الحاق خوراسگان به شهر اصفهان با برنامه‌ریزی و اتخاذ تدابیر مناسبی از سوی مسئولان صورت گرفته است.

وی به ضرورت رسیدگی به وضعیت خط‌کشی‌های خیابان‌های موجود در سطح شهر اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر خط‌کشی خیابان‌ها و معابر به صورت سریع کم‌رنگ می‌شود و مسئولان با بی‌توجهی از این موضوع عبور می‌کنند.

نصر اصفهانی با بیان اینکه عملیاتی شدن موضوع شورا‌یاری‌ها باید به عنوان یکی از اولویت‌های شورای چهارم اصفهان باشد و شورای سوم باید زمینه‌های تحقق این موضوع را برای شورای چهارم فراهم کند، تاکید کرد: با تحقق این موضوع زمینه‌های توزیع خدمات و امکانات در محله‌های محروم شهر فراهم می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در بودجه‌های امسال شهرداری‌های منطقه پنج و 13 اصفهان بودجه‌های مورد نیاز برای احداث تقاطع غیر‌همسطح سه‌راه سیمین پیش‌بینی شده است، افزود: اما در حال حاضر هنوز عملیات اجرای این پروژه آغاز نشده است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: آغاز عملیات اجرای پروژه تقاطع غیر‌همسطح سه‌راه سیمین باید به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی شورای شهر باشد.

انتهای پیام/63004/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول