اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر گروه هنری سلاسل شوشتر خبر داد

اجرای تعزیه و شبیه‌خوانی در شوشتر

مدیر گروه هنری سلاسل شوشتر از اجرای تعزیه و شبیه‌خوانی به مناسبت ایام ضربت خوردن و شهادت امام علی(ع) در ماه مبارک رمضان خبر داد.

اجرای تعزیه و شبیه‌خوانی در شوشتر

خلیل ضرغام‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: در ایام ضربت خوردن و شهادت امام علی(ع) در شوشتر مراسم تعزیه‌خوانی و شبیه‌خوانی برگزار می‌شود و از عموم مردم برای شرکت در این مراسم دعوت به عمل می‌آید.

وی با اشاره به اینکه قرار است مجالس متعددی از تعزیه و شبیه‌خوانی در شوشتر اجرا شود، گفت: قرار است، شبیه‌خوانی امام علی(ع)، مجلس فضل و فتاح و جنگ خندق مقابل دیده مردم مشتاق شوشتر اجرا شود.

ضرغام‌پور با اشاره به اینکه مکان اجرای این شبیه‌خوانی‌ها مهیا شده است، گفت: قرار است این مراسمات در کنار سالن فرهنگ شوشتر اجرا شود و از روزهای گذشته گروه تعزیه سلاسل برای آماده‌سازی فضا و اجرای دکور در حال فعالیت شبانه‌روزی است.

مسئول بسیج هنرمندان شهرستان شوشتر درباره زمان آغاز این مراسم عنوان کرد: قرار است این مراسم از تاریخ هشتم مرداد ماه سال‌جاری به مدت پنج شب متوالی اجرا شود.

وی با تقدیر از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوشتر در همکاری برای آماده و اجرا شدن این تعزیه گفت: در کنار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر، حوزه هنری خوزستان، کانون فرهنگی هنری عاشورائیان شوشتر، کانون بسیج هنرمندان این شهرستان و... نیز همکاری داشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس، گروه هنری سلاسل و عاشورائیان در شرایط کنونی از گروه با تجربه و با سابقه در زمینه اجرای تئاتر و تعزیه هستند و در کشور نیز مقام‌های متعددی را کسب کرده‌اند.

انتهای پیام/72006/ر20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول