اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جواد زرینچه:

بازیکنان تیم شهرداری یاسوج از نظر اخلاقی و فنی نمونه‌اند/ لزوم پرداخت 20 درصد قراردادها

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: در اردوی 10 روزه تهران به این نکته پی بردم که بازیکنان این تیم از نظر فنی و اخلاقی نمونه‌اند.

بازیکنان تیم شهرداری یاسوج از نظر اخلاقی و فنی نمونه‌اند/ لزوم پرداخت 20 درصد قراردادها

جواد زرینچه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج و پس از بازگشت تیم فوتبال شهرداری از اردوی 10 روزه تهران به این شهر اظهار کرد: اردوی خوبی را در تهران پشت سر گذاشتیم و بازیکنان تا حدودی به آمادگی نزدیک شده‌اند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج ادامه داد: در اردوی تهران به موضوع مهمی پی بردم از جمله اینکه بازیکنان تیم ما هم از نظر فنی و به خصوص در بحث اخلاقی بازیکنانی نمونه هستند.

زرینچه تصریح کرد: در سه بازی تدارکاتی که در تهران برگزار کردیم بازیکنان با همه وجود در خدمت تیم بودند و همه دستورات تاکتیکی ما را در زمین اجرا کردند که توانستیم سه تیم خوب را شکست دهیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج که از بازیکنان خود بسیار راضی به نظر می‌رسید، تصریح کرد: باشگاه باید به داشتن چنین بازیکنانی افتخار کند، چراکه اگر توجه بیشتری به آن‌ها داشته باشیم خواهند توانست در فصل جاری درخشش خیره‌کننده‌ای داشته باشند.

زرینچه با بیان اینکه از باشگاه خواسته‌ایم با بازیکنان فصل قبل خود تسویه‌حساب کند، افزود: این را هم گفته‌ایم برای اینکه دغدغه‌ای در فصل جاری نداشته باشند 20 درصد قراردادهای آن‌ها پرداخت شود تا بتوانند بدون دغدغه در میدان حضور داشته باشند.

این مربی شاغل در لیگ دسته اول فوتبال کشور به نیازهای تیم فوتبال شهرداری از نظر بازیکن در خطوط سه‌گانه اشاره کرد و ابراز داشت: در برخی از خطوط از جمله در دفاع، دروازه و خط حمله با کمبود بازیکن مواجه هستیم که امیدوارم هرچه زودتر خلأ این خطوط ترمیم شود.

زرینچه به حضور پرویز برومند در تمرینات این تیم اشاره کرد و متذکر شد: پرویز در اردوی تهران با ما تمرین کرد و منتظریم تا دور جدید تمرینات ما که از روز سه‌شنبه آینده خواهد بود آغاز شود و برومند هم در این تمرینات تست بدهد که اگر جواب داد در خدمت او هستیم و اگر نتوانست خواسته‌های فنی ما را پاسخگو باشد با او هم به صورت حرفه‌ای رفتار خواهیم کرد و با کسی تعارف نداریم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج، یک سانتر فوروارد خوب را نیاز اصلی تیم فوتبال شهرداری برای این فصل دانست و بیان داشت: باید چنین بازیکنی به تیم ما افزوده شود.

وی در پایان به حضور حسین حجازی‌پور در این تیم اشاره کرد و در پاسخ به این سئوال که برخی معتقدند این بازیکن اهل حاشیه بوده و ممکن است در ادامه برای خود و تیم مشکل‌ساز باشد، خاطرنشان کرد: آنچه من از حسین حجازی دیده‌ام بار فنی بالا و اخلاق خوب است و شما خواهید دید که این بازیکن در تیم من نمونه خواهد بود.

انتهای پیام/2571/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول