اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آستارا:

دولت جدید به رهنمودهای مقام معظم رهبری توجه کند

امام جمعه آستارا گفت: دولت جدید به رهنمودهای مقام معظم رهبری در برطرف کردن مشکلات مردم توجه کند.

دولت جدید به رهنمودهای مقام معظم رهبری توجه کند

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام کاظم حافظ‌نیا امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن اظهار کرد: وجود ماهواره‌ها و مشاهده شبکه‌های غیر متعارف و غیر اسلامی موجب اشاعه فساد در خانواده‌ها می‌شود و زنگ خطری برای جامعه است.

حافظ‌نیا به راه‌اندازی شبکه‌های غیر اسلامی و مبتذل علیه اعتقادات دینی و فرهنگ اسلامی اشاره کرد و افزود: شبکه‌های مبتذل و غیر اسلامی مردم را به طرف سستی در عبادت‌ها و انحراف می‌کشاند.

خطیب جمعه آستارا خواستار ترویج فرهنگ اسلامی و جلوگیری از انحراف اعضای خانواده‌ها شد.

حافظ‌نیا در ادامه رمضان را ماه تقوا و جمع‌آوری توشه برای آخرت انسان‌ها دانست و تصریح کرد: امسال فضای معنوی آستارا از سال‌های گذشته بهتر شده و این امر نشان دهنده اعتقاد بالای مردم این شهرستان به مسایل دینی است.

امام جمعه آستارا با تذکر به مسئولان نسبت به صدور مجوز بیش از نیاز آشپزخانه‌ها و رستوران‌ها در این شهرستان، گفت: مسئولان در صدور تعداد مجوزها تجدید نظر کنند.

حافظ‌نیا با تاکید بر اینکه حرمت ماه مبارک رمضان در جامعه باید حفظ شود، خاطرنشان کرد: فرو بردن سر و بدن به داخل آب مصداق بارز روزه‌خواری است.

خطیب جمعه آستارا با اشاره به کاهش نزولات جوی در این شهرستان و وجود مشکل کم‌آبی، یادآور شد: مردم در مصرف آب از هر گونه اسراف و زیاده‌روی اجتناب کنند.

حافظ‌نیا با تسلیت سالگرد وفات حضرت خدیجه (س)، اظهار کرد: خدیجه (س) یکی از عوامل پیشرفت و اشاعه دین مبین اسلام است.

امام جمعه آستارا همچنین با تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع) و روز اکرام، تصریح کرد: افرادی که دارای تمکن مالی بالا هستند نسبت به فقرا و مستمندان احساس مسئولیت کرده و از نیازمندان دستگیری کنند.

امام جمعه آستارا بر توجه دولت جدید به رهنمودهای مقام معظم رهبری تاکید کرد و گفت: امیدواریم دولت جدید با تدبیر مشکلات مردم ایران اسلامی را در کمترین زمان برطرف کند و موجب سربلندی و عزت بیشتر مردم و نظام اسلامی شود.

انتهای پیام/84001/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول