اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالروز وفات حضرت خدیجه (س)

ششمین جشن گلریزان کاشان برگزار می‌شود

مدیرعامل ستاد رسیدگی به امور دیه و انجمن حمایت از زندانیان کاشان از برگزاری ششمین جشن گلریزان این شهرستان همزمان با سالروز وفات حضرت خدیجه کبری (س) خبر داد.

ششمین جشن گلریزان کاشان برگزار می‌شود

علی فرزانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: ششمین جشن گلریزان کاشان توسط ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند شهرستان کاشان شنبه 29 تیرماه مصادف با 11 ماه مبارک رمضان در باغ پرندگان قمصر برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که سال گذشته 277 نفر از محکومان به پرداخت دیه غیرعمد و مالی این شهرستان آزاد شدند افزود: این تعداد محکوم دیه غیرعمد و مالی با پرداخت بیش از 97 میلیارد و 786 میلیون ریال از طریق کمک‌های بلاعوض ستاد دیه کشور و ستاد دیه شهرستان، وام‌های ستاد دیه کاشان و بانک‌های عامل ملت و تجارت، بیمه و قبول اعسار، صندوق خسارات و همچنین آزادی از طریق مشاوره از بند رهانیده شده و به آغوش گرم خانواده‌های خود برگشتند.

مدیرعامل ستاد رسیدگی به امور دیه و انجمن حمایت از زندانیان کاشان با اشاره به این که از 277 نفر از محکومان به پرداخت دیه غیرعمد و مالی این شهرستان در سال گذشته 270 نفر مرد و هفت نفر خانم هستند ابراز داشت: از این تعداد محکوم به پرداخت دیه غیرعمد و مالی شهرستان کاشان در سال گذشته، 82 نفر محکوم به پرداخت دیه غیرعمد(تصادفات) و 195 نفر محکوم به پرداخت دیه مالی نظیر چک، سفته، نفقه و ... بودند.

فرزانه خاطرنشان کرد: از میان محکومان به پرداخت دیه غیرعمد و مالی در کاشان، 27 نفر توسط کمک بلاعوض ستاد دیه کشور با پرداخت 4 میلیارد و 90 میلیون ریال، 16 نفر از طریق کمک بلاعوض ستاد دیه کاشان با پرداخت 580 میلیون و 500 هزار ریال و 67 نفر نیز توسط وام ستاد دیه کاشان با پرداخت یک میلیارد و 824 میلیون ریال آزاد شدند.

وی ادامه داد: پنج نفر زندانی محکوم به دیه غیرعمد و مالی نیز با پرداخت 760 میلیون ریال از طریق وام بانک‌های عامل ملت و تجارت، هفت نفر با پرداخت 7 میلیارد و 641 میلیون و 500 هزار ریال از طریق بیمه، 31 نفر با پرداخت 34 میلیارد و 70 میلیون ریال از طریق قبول اعسار و همچنین 22 نفر با پرداخت 6 میلیارد و 665 میلیون ریال از طریق کمک‌های بلاعوض صندوق خسارات آزاد شدند.

مدیرعامل ستاد رسیدگی به امور دیه و انجمن حمایت از زندانیان کاشان یادآور شد: تعداد 102 زندانی محکوم به دیه غیرعمد و مالی این شهرستان نیز از طریق مشاوره از بند رهانیده شدند.

فرزانه تصریح کرد: در سه ماهه نخست سال 92 نیز 73 نفر از محکومان به پرداخت دیه غیرعمد و مالی این شهرستان به همت این ستاد با محکومیت مالی 29 میلیارد و 802 میلیون و 745 هزار و 30 ریال با کمک‌های بلاعوض ستاد دیه کشور، ستاد دیه کاشان و صندوق خسارات، وام بانک‌های ملت و تجارت، قبول اعسار و مشاوره از زندان آزاد شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه از 73 نفر محکومان به پرداخت دیه غیرعمد و مالی این شهرستان در این مدت، 68 نفر مرد و پنج نفر خانم هستند متذکر شد: از این تعداد محکومان به پرداخت دیه غیرعمد و مالی شهرستان کاشان هشت نفر محکوم به پرداخت دیه غیر عمد و 65 نفر محکوم به دیه مالی هستند. 

انتهای پیام/2406/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول