اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش خبر داد

آزادی زندانیان غیرعمد در جشن گلریزان آبپخش

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش از آزادی زندانیان غیرعمد آبپخش در جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

آزادی زندانیان غیرعمد در جشن گلریزان آبپخش

مصطفی رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش اظهار داشت: در عرصه فرهنگی و اجتماعی در سال‌های اخیر فعالیت‌های گسترده و اثرگذاری در آبپخش شاهد بوده‌ایم و مشارکت فعال در آزادسازی زندانیان نیازمند یکی از این عرصه‌ها است.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش خاطرنشان کرد: جشن گلریزان با هدف آزادسازی زندانیان نیازمند در سراسر کشور برگزار می‌شود و در سال‌های اخیر با مشارکت گسترده مردم آبپخش شاهد برگزاری این جشن مهم بوده‌ایم.

رضایی با تاکید بر آنکه مشارکت در جشن گلریزان عمق نوع‌دوستی مردم را به نمایش می‌گذارد، بیان داشت: مردم آبپخش مردمی خیر و نیکوکار و نوع‌دوست هستند و همیشه در کارهای خیر و عام‌المنفعه حضور پررنگ دارند و انتظار می‌رود در جشن گلریزان بار دیگر این مهم را به نمایش بگذارند.

وی اضافه کرد: فرهنگ‌سازی برای مشارکت مردم در طول سال، جذب کمک‌های خیرین و عموم مردم برای آزادسازی زندانیان و آموزش و آگاه کردن جامعه در زمینه پیشگیری از ورود به زندان‌ها از رویکردهای اصلی ستاد دیه در جشن گلریزان است.

مسئول کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر آبپخش اذعان داشت: استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و مطبوعات محلی، توصیه‌های حکیمانه امامان جمعه و جماعت در نماز جمعه و مساجد می‌تواند نقش ارزنده‌ و مهمی در شرکت فعال مردم در این زمینه داشته باشد.

رضایی با بیان اینکه همه آحاد جامعه باید در این امر مهم اجتماعی سهیم باشند، عنوان کرد: مشارکت عمومی شهروندان در این امر خیر و انسانی ضروری است و هرچه مشارکت اجتماعی در این طرح بالاتر باشد، اثرگذاری آن افزایش می‌یابد.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان که ماه رحمت و بخشش است می‌طلبد عموم مردم ولایی آبپخش با شرکت در این جشن زمینه آزادی بندگان خدا که به‌صورت ناخواسته و غیر عمد مرتکب خطا و جرائم شده‌اند را فراهم آورند.

رضایی با اشاره به زمان برگزاری جشن گلریزان در آبپخش عنوان کرد: این مراسم روز دوم مردادماه ساعت 9 صبح در مصلی نماز جمعه آبپخش با شرکت مسئولان استان و شهرستان و خیران آبپخش برگزار می‌شود و از عموم خیرین آبپخش برای شرکت در آن دعوت می‌کنیم.

انتهای پیام/2452/ر20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول