اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان:

بسیجی باید در تمام عرصه‌ها میدان‌دار و عدالت‌طلب باشد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان گفت: بسیجی باید در تمام عرصه‌ها میدان‌دار باشد و عدالت‌طلبی را رعایت کند.

بسیجی باید در تمام عرصه‌ها میدان‌دار و عدالت‌طلب باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان،  ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان با حضور جمعی از مسئولان دانشگاهی و بسیجی برگزار شد.

در ادامه این جلسه محسن آنالویی با بر شمردن تعاریف متعدد از بسیج و بسیج دانشجویی و اینکه باید با تجمیع تمام این تعاریف به یک حرکت عملی جامع دست پیدا کنیم، تاکید کرد: میدان‌داری در عرصه‌های مختلف، روحیه عدالت‌طلبی و احساس صاحبخانه داشتن از اصلی‌ترین و بارز‌ترین ویژگی‌های بسیج دانشجویی در مقایسه با سایر اقشار بسیج به شمار می‌رود.

تحلیل و روشن‌بینی مهم‌ترین نیاز بسیج دانشجویی است

وی نیاز‌های بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها را فکر، تحلیل و روشن‌بینی، اخلاق‌محوری، تقوا، معنویت، جهاد علمی، شورای اندیشه‌ورز و گزینش صحیح دانست و افزود: با نیاز‌سنجی دقیق صورت گرفته درصدد دست‌یابی به این اهداف هستیم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان راهبرد‌های دست‌یابی به اهداف شجره طیبه بسیج را در چند عامل اساسی خلاصه کرد و گفت: خود‌سازی در تمام عرصه‌ها، حفاظت از دستاوردهای بسیج دانشجویی، حفظ ارزش و قداست بسیج دانشجویی، توجه به اصول و دوری از مسائل فرعی و حاشیه‌ای، توجه به منویات و انتظارات رهبری از بسیج دانشجویی و تعامل سازنده و دو‌سویه با مجموعه‌های دانشگاهی و غیر‌دانشگاهی از راهبرد‌های نهایی برای رسیدن به مقصد شجره طیبه است.

وی در پایان ضمن درخواست از تمام نخبگان فعلی و پیشکسوتان بسیج دانشجویی به منظور هم‌فکری و همراهی در پیشبرد فعالیت‌های این مجموعه اظهار کرد: زمینه حضور تمام افکار و سلیقه‌ها با رعایت چارچوب‌ها به منظور خدمت به بسیج دانشجویی باید فراهم شود.

توجه به مباحث آموزشی از اولویت‌های بسیج دانشجویی است

آنالویی با اشاره به مهم‌ترین عناوین برنامه کاری خود در بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان ادامه داد: توجه به مباحث آموزش، تقویت پایگاه‌ها، پیگیری شورای تبیین مواضع، شورای اندیشه‌ورز و شورای حوزه، برگزاری کرسی‌های آزاد‌اندیشی، ایجاد شورا‌های تخصصی، توجه به ساختار تشکیلاتی و تقویت نشریه‌ها از مهم‌ترین برنامه‌های وی محسوب می‌شود.

در پایان نیز جلسه با قرائت لوح تقدیر علی صالحی، مسئول سابق بسیج دانشجویی و حکم مسئولیت محسن آنالویی، مسئول جدید بسیج دانشجویی خاتمه یافت.

انتهای پیام/63001/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول