اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بختیار رحمانی در گفتگو با فارس:

دلتنگ دربی‌های اهواز هستم / استقلال دربی را به خوزستان بازآورد

کاپیتان سرخ پوشان اهوازی گفت: دلم برای دربی‌های اهواز تنگ شده است و حضور استقلال باعث شد که بار دیگر شاهد دربی اهوازی‌ها باشم.

دلتنگ دربی‌های اهواز هستم / استقلال دربی را به خوزستان بازآورد

بختیار رحمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: باشگاه فولاد در چند سال اخیر هیچ موقع به دنبال بازیکنان اسم و رسم‌دار نبوده و همیشه به داشته‌های خود می‌نازد.

وی بیان کرد: فولاد یک تیم شناخته شده است و در این فصل نیز با وجود بازیکنانی که جذب کردیم حرفی برای گفتن داریم.

هافبک فولاد خوزستان گفت: در دو سال اخیر باشگاه فولاد بازیکنان خارجی خوبی جذب تیم کرده است و خوشبختانه در این فصل نیز دو بازیکن خوب برزیلی در پست‌های هافبک وسط و دفاع آخر به تیم اضافه شده‌اند.

وی به بازی‌های تدارکاتی این تیم در هفته‌های اخیر اشاره کرد و افزود: خوشبختانه بازی‌های تدارکاتی بسیار خوبی انجام دادیم و مهم‌ترین بازی ما در مقابل پرسپولیس بود که منجر به هماهنگی بیشتر تیم شد.

رحمانی ادامه داد: همچنین فردا یک بازی تدارکاتی دیگر با تیم فولاد نوین برگزار خواهیم کرد که امیدوارم این بازی موجب هماهنگی بیشتر بازیکنان تیم شود.

وی در خصوص بازی اول تیمش مقابل زردپوشان اصفهانی گفت: سپاهان تیم بزرگی بود و همه ساله خوب است و امسال نیز از بازیکنان بسیار خوبی بهره می‌برد.

کاپیتان سرخ پوشان اهوازی ادامه داد: معتقدم که به سود ما شد که بازی اول خود را در مقابل این تیم برگزار می‌کنیم چرا که بازی کردن در اواسط فصل که بازیکنان به هماهنگی بهتری می‌رسند بسیار سخت‌تر است.

وی با اشاره به اینکه از صعود استقلال به لیگ بر‌تر خیلی خوشحال شدم گفت: دلم برای دربی‌های اهواز تنگ شده است و حضور استقلال باعث شد که بار دیگر شاهد دربی اهوازی‌ها باشیم.

رحمانی با بیان اینکه حضور استقلال در لیگ بر‌تر بسیار امیدوارکننده بوده اما اگر زمین مناسب داشتیم خیلی بهتر می‌شد؛ افزود: متاسفانه نداشتن زمین مناسب یکی از مشکلات ما در فصل گذشته بود که در این فصل با حضور استقلال خوزستان این مشکل پر رنگ‌تر خواهد شد.

وی ادامه داد: استقلال در این فصل بازیکنان خوبی جذب کرده است و اکثر آن‌ها زمانی فولادی بودند که همچنین حضور آقای ویسی در راس این تیم بسیار امیدبخش است.

انتهای پیام/2329/ط30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول