اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حماس: رژیم‌های عربی عباس را وادار به مذاکره با اسرائیل و امتیازدهی کرده‌اند

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) از رژیم‌های عربی خواست به جای اعمال فشار بر تشکیلات خودگردان برای بازگشت به مذاکره با رژیم صهیونیستی از مقاومت و آرمان‌های ملت فلسطین حمایت کنند.

حماس: رژیم‌های عربی عباس را وادار به مذاکره با اسرائیل و امتیازدهی کرده‌اند

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری آلمان،جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز پنجشنبه بار دیگر با از سرگیری مذاکرات صلح بین تشکیلات خودگردان فلسطینی و اسرائیل مخالفت کرد.

سامی ابوزهری سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای تاکید کرد: از سرگیری مذاکرات سازش تنها به نفع اشغالگران صهیونیست است تا از این طریق بر جنایت‌های خود در زمینه شهرک سازی سرپوش گذارند.

ابوزهری افزود: حماس با حمایت وزیران امور خارجه رژیم‌های عربی از بازگشت به مذاکرات سازش مخالف است، کشورهای عربی باید پایداری و مقاومت ملت فلسطین را تحکیم بخشند.

سخنگوی حماس گفت: وزرای امور خارجه کشورهای عربی نباید ملت فلسطین را وادار به امتیازدهی و صرفنظر کردن از مواضع خود کنند.

اعضای کمیته‌های اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین و جنبش فتح عصر امروز پنجشنبه در نشست مهمی به ریاست محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به بررسی طرح جان کری وزیر امور خارجه آمریکا در زمینه از سرگیری مذاکرات با رژیم صهیونیستی می‌پردازند.

از سوی دیگر خبرگزاری رویترز به نقل از سخنگوی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل موافقت تل‌آویو با به رسمیت شناختن مرزهای 1967 در مذاکره با تشکیلات خودگردان را تکذیب کرد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول