اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون نظارت بر اصناف قم:

عزل تفتی را قبول ندارم

عضو کمیسیون نظارت بر اصناف قم گفت: مصوبه کمیسیون نظارت مبنی بر عزل رئیس مجمع امور صنفی توزیعی ـ خدماتی قم وجاهت قانونی ندارد.

عزل تفتی را قبول ندارم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد دلبری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برکناری رئیس مجمع امور صنفی توزیعی ـ خدماتی قم افزود: خبری در این زمینه منتشر شده است که باید صحت و سقم آن مشخص شود.

وی با اشاره به اینکه در خصوص عزل آقای تفتی از این سمت جلسه‌ای برگزار شده و چنین روشی اصلا شایسته نیست، گفت: به عنوان یکی از اعضای کمیسیون نظارت اعلام می‌کنم که اگر مصوبه‌ای هم وجود داشته است از نظر قانونی وجاهت ندارد.

این عضو کمیسیون نظارت بر اصناف قم با اشاره به اینکه طی نامه‌ای اعلام کرده است عزل رئیس مجمع امور صنفی توزیعی و خدماتی قم را قبول ندارد، افزود: باید جلسه کمیسیون نظارت هرچه سریع‌تر تشکیل شده و به این مسئله رسیدگی شود.

وی انتشار چنین مطلبی را خلاف اصول اخلاقی و موجب هتک حرمت افراد دانست و گفت: قرار است جلسه کمیسیون نظارت این هفته برگزار شود و ما نیز پیگیر برگزاری هرچه سریعتر‌ این جلسه هستیم.

دلبری با تاکید بر اینکه نباید با بحث‌های اینچنینی برخورد سیاسی شود، گفت: در جلسه کمیسیون نظارت نماینده شهرداری حضور داشته و قرار بر این نبوده است که چنین موضوعی مطرح شود.

وی تصریح کرد: اگر قرار باشد چنین تصمیم مهمی اتخاذ شود باید جلسه‌ای ویژه با حضور اعضای اصلی برگزار شده و به این موضوع با دقت و با در نظر گرفتن جوانب امر رسیدگی شود.

انتهای پیام/2258/س20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول