اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیروانی:

جوان‌گرایی در تیم فوتبال فجر سپاسی همچنان تداوم دارد

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت: جوان‌گرایی در تیم فجر سپاسی همچنان تداوم دارد و بازیکنان جوان و باانگیزه می‌توانند خود را از این تیم به فوتبال ایران معرفی کنند.

جوان‌گرایی در تیم فوتبال فجر سپاسی همچنان تداوم دارد

غلامحسین پیروانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: در دوران مربی‌گری بها و ارزش بالایی برای کار کردن با جوانان داشته‌ام و به طور حتم در لیگ امسال بازیکنان جوان فجر فرصت مناسبی برای ارائه توانمندی‌های خود دارند.

وی افزود: برای پشتوانه‌سازی از تیم ملی باید به جوانان فرصت حضور در میدان بدهیم و باشگاه فجر سپاسی تاکنون بازیکنان بسیاری از رده‌های پایه به تیم ملی معرفی کرده است.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز تصریح کرد: تعداد فراوانی از بازیکنانی که امروز در سطح نخست فوتبال ایران حضور دارند روزی در باشگاه فجر سرباز بودند و با تلاش و پشتکار موفق شدند که در فوتبال ایران صاحب جایگاه شوند.

پیروانی همچنین در مورد برنامه‌های آماده‌سازی زردپوشان شیرازی برای حضور در لیگ برتر سیزدهم گفت: فجر امسال جزو نخستین تیم‌هایی بود که تمرینات آماده‌سازی را شروع کرد و بازی‌های تدارکاتی مناسبی نیز برگزار کردیم.

سرمربی پیشین تیم ملی امید ایران اضافه کرد: تیم فجر در اردوی پنج‌روزه تهران دو بازی تدارکاتی با تیم‌های لیگ برتری سایپای البرز و صبای قم برگزار کرد و در اصفهان نیز به مصاف تیم ذوب آهن رفت و بازیکنان محک خوبی برای آمادگی بازی در لیگ خوردند.

وی ادامه داد: در آخرین بازی تدارکاتی قبل از شروع مسابقات لیگ برتر، عصر امروز در ورزشگاه حافظیه شیراز میزبان تیم فوتبال نفت و گاز امیدیه هستیم.

پیروانی در مورد نخستین دیدار تیم فجر در لیگ برتر سیزدهم مقابل نفت تهران اضافه کرد: تیم نفت با کادر فنی جدید و جذب بازیکنان جوان و باانگیزه گام به مسابقات می‌گذارد، اما تیم فجر نیز در شرایط مناسبی به سر می‌برد.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز افزود: کادر فنی و بازیکنان متحد شده‌اند از فرصت میزبانی در نخستین هفته شروع مسابقات بهترین استفاده را بکنند و با برد روحیه‌بخش به مصاف حریفان بعدی برویم.

وی خاطرنشان کرد: برای موفقیت تیم فجر نیاز به همدلی و حمایت تمام مسئولان این استان داریم و با جذب بازیکنان جوان و توانمند موفقیت این تیم دور از دسترس نیست.

به گزارش فارس، غلامحسین پیروانی از پیشکسوتان فوتبال فارس با انتخاب اعضای هیئت مدیره باشگاه فجر جانشین محمود یاوری در لیگ برتر سیزدهم شد.

وی سابقه درخشانی در مربی‌گری تیم‌های مختلف و بازیکن‌سازی دارد و هدایت تیم امید ایران نیز در کارنامه وی دیده می‌شود.

انتهای پیام/2448/ن40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول