اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور

آزمون زبان تولیمو در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز گفت: هشتاد و یکمین آزمون زبان انگلیسی پیشرفته (Tolimo: E-A 2013-14) 28 شهریورماه به طور همزمان با سراسر کشور در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.‌

آزمون زبان تولیمو در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، محمدتقی اعلمی اظهار داشت: این آزمون علاوه بر شهر تبریز در شهرهای تهران، مشهد، اصفهان، شیراز، کرمان، رشت و بابل نیز برگزار می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه تمام داوطلبان علاقه‌مند در تمام سطوح مختلف آموزشی می‌توانند در این آزمون شرکت کنند، افزود: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته است.

به گفته اعلمی دانشگاه تبریز تنها دانشگاه مجری برگزاری این آزمون در شمال‌غرب کشور است.

وی افزود: به منظور ایجاد زمینه و توسعه زبان‌آموزی در کشور و فراهم آوردن امکانات سنجش توانایی دانش زبانی دانش‌آموزان، دانشجویان و دانش‌آموختگان، این معاونت آزمون‌های مختلفی را برگزار می‌کند که از آن جمله می‌توان به برگزاری 77 دوره آزمون زبان انگلیسی پیشرفته (TOLIMO) و برگزاری آزمون (MCHE MSRT) هر دو ماه یک بار اشاره کرد.

انتهای پیام/60002/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول