اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز خبر داد

ارتقای چشمگیر کیفیت هرم اعضای هیئت علمی دانشگاه تبریز

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز گفت: تعداد استاد تمام و دانشیار در هرم اعضای هیئت علمی دانشگاه تبریز در سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

ارتقای چشمگیر کیفیت هرم اعضای هیئت علمی دانشگاه تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، محمدتقی اعلمی با اشاره به اینکه از 659 هیئت علمی دانشگاه تبریز 595 نفر دارای دکترای تخصصی هستند، گفت: این افراد بر اساس فعالیت‌های علمی خود در رتبه‌های خاص دانشگاهی به استادیاری، دانشیاری و نهایتا پس از تلاش‌های فراوان علمی و پژوهشی به درجه استادی نایل می‌شوند.

وی گفت: پروندۀ علمی، تحقیقاتی و آموزشی اعضای هیئت علمی واجد شرایط پس از تصویب در گروه‌های عمده علمی، با دقت تمام  بررسی می‌شود که بر این اساس تعداد پرونده‌های ارتقا یافته در سال گذشته بی‌نظیر بوده و 18 نفر به درجه استادی نایل شده و 44 نفر نیز به مرتبه دانشیاری ارتقا یافته‌اند.

اعلمی تصریح کرد: سیاست راهبردی این دانشگاه توسعه همه‌جانبه  و متوازن می‌باشد که بهبود و ارتقای هرم اعضای هیئت علمی یکی از این برنامه‌ها است.

وی با اشاره به کسب رتبه ششم دانشگاه تبریز در میان دانشگاه‌های جامع در سال گذشته گفت: این موفقیت حاصل تلاش اساتید نخبه و دانشجویان فعال است که ارتقای هرم هیئت علمی دانشگاه نیز یکی از نشانه‌های آن می‌باشد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز با بیان اینکه هم اکنون 659 نفر هیئت علمی در دانشگاه تبریز مشغول به فعالیت هستند، گفت: از این تعداد 75 نفر استاد، 150 نفر دانشیار و بیش از 360 نفر استادیار هستند.

انتهای پیام/60002/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول