اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند عنوان کرد

فرار از سقوط اولویت فوتبال گیتی‌پسند/ نیم‌نگاهی به لیگ برتر داریم

قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند گفت: اولویت نخست باشگاه گیتی‌پسند سقوط نکردن تیم فوتبال این باشگاه از لیگ دسته یک است و نیم نگاهی نیز به صعود به لیگ برتر داریم.

فرار از سقوط اولویت فوتبال گیتی‌پسند/ نیم‌نگاهی به لیگ برتر داریم

محمدحسین عراقی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: با توجه به حضور تیم‌های بزرگی مانند سپاهان و ذوب‌آهن به عنوان نمایندگان اصفهان در لیگ برتر، حضور یک تیم در دسته یک ضرورت داشت.

وی با اشاره به شرکت تیم فوتبال گیتی‌پسند در مسابقات لیگ دسته یک بیان کرد: این تیم فعالیتش را از دسته سه آغاز کرده و پس از حضور در لیگ دسته دو توانست به مسابقات لیگ آزادگان صعود کند.

قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند به اولویت‌های باشگاه برای آماده کردن تیم فوتبال گیتی‌پسند اشاره کرد و گفت: در نظر داریم تیمی را راهی لیگ کنیم که در وهله نخست به دسته پایین‌تر سقوط نکند، ضمن اینکه نیم نگاهی نیز به صعود این تیم داریم.

وی با بیان اینکه نباید انتظارات زیادی از این تیم داشت، تصریح کرد: کادر فنی تیم فوتبال گیتی‌پسند تجربه فعالیت در لیگ برتر را داشته و باشگاه نیز تلاش دارد تیم خوبی را روانه لیگ کند.

به گزارش فارس، تیم فوتبال گیتی‌پسند که هدایت آنرا ساموئل دارابینیان بر عهده دارد، فصل گذشته در مسابقات لیگ دسته دو حضور داشت و در هفته پایانی توانست جواز صعود به لیگ دسته یک را به دست بیاورد.

انتهای پیام/63006/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول