اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعـامل سازمان بازیافت و پسماند شهری‌ شهرداری‌ اصفهان:

دستگاه همزن کود کمپوست در اصفهان تجاری‌سازی شد

مدیرعـامل سازمان بازیافت و پسماند شهری‌ شهرداری‌ اصفهان‌ گفت: دستگاه همزن کود کمپوست به دست جوانان اصفهانی تجاری سازی شد.

دستگاه همزن کود کمپوست در اصفهان تجاری‌سازی شد

تیمور باجول امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه دستگاه همزن کود کمپوست در اصفهان تجاری سازی شد، اظهار کرد: این دستگاه مجهز به چهار سامانه هیدرولیکی، الکترونیکی و مکانیکی پیشرفته است و پیش بینی می‌شود با نصب این دستگاه بیش از 43 هزار تن کود سالانه در این کارخانه تولید شود.

وی تصریح کرد: این دستگاه پس از اجرای مهندسی معکوس و بومی سازی امروز در کارخانه کود کمپوست با تولید روزانه بیش از 120 تن کود نصب شد.

مدیرعـامل سازمان بازیافت و پسماند شهری ‌شهرداری‌ اصفهان‌ ادامه داد: تولید کود مرغوب، هوادهی منظم، مناسب و حجم‌سازی توده و مخلوط کردن مناسب از مزایای این دستگاه است.

وی اضافه کرد: قیمت خارجی این دستگاه بیش از یک میلیارد ریال است که بـا سـاخت این دستگاه در این سازمان قیمت آن به یک سوم مشابه خارجی‌ رسید.

باجول بیان کرد: این دستگاه به مدت یکسال طراحی و ساخته شده و قادر است در هر ساعت 40 متر مکعب توده هوایی وارد کود کمپوست کند.

وی ‌تاکید ‌کرد: ساخت این دستگاه تا پیش از این در انحصار کشورهای اروپایی چون آلمان، اتریش و آمریکا بوده است.

مدیرعـامل سازمان بازیافت و پسماند شهری ‌شهرداری‌ اصفهان‌ افزود: این دستگاه در یک نهاد دولتی پس از تایید کارشناسان داخلی طراحی و نصب شده است و نیازی به ثبت آن در اداره کل ثبت شرکت‌ها و مالکیت‌های صنعتی نیست.

انتهای پیام/63021/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول