اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فنی‌ترین بازیکن لیگ برتر مازندران:

بازی در لیگ دسته یک اولویت من در فصل جدید است

بهترین هافبک فصل گذشته لیگ برتر فوتبال مازندران گفت: اولویت اول من برای فصل جدید بازی کردن در لیگ یک است.

بازی در لیگ دسته یک اولویت من در فصل جدید است

محمد غلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری در مورد وضعیت خودش گفت: در حال حاضر در آمادگی کامل به سر می‌برم و تمرینات مداوم و خوبی را زیر نظر مربی اختصاصی که داشتم، پشت‌سر گذاشته‌ام و وضعیت آمادگی بدنی‌ام بد نیست.

فنی‌ترین بازیکن فصل گذشته لیگ برتر استان مازندران در ادامه افزود: بعد از پایان لیگ برتر استان در فصل گذشته که موفق شده بودم به همراه تیم شهدای ساری به عنوان قهرمان لیگ برتر استان مازندران به لیگ دسته سوم فوتبال کشور صعود کنیم، بعد از چند هفته استراحت دوباره تمرینات خوبی را انجام دادم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر هم پیشنهادات خوبی از تیم‌های استان و تیم‌های خارج از استان دارم که مشورت از مربیان تصمیم نهایی را در مورد فصل آینده می‌گیرم. 

غلامی افزود: با توجه به اینکه مشکلات فراوانی را در طول دوران زندگی و ورزشی خودم طی کردم و سختی‌های فراوانی را تحمل کردم، دوست دارم در فصل جدید در تیمی بازی کنم که مسیر پیشرفت را برای من هموارتر کند که برای همین در حال حاضر در تمرینات یکی از تیم‌های لیگ یک حضور دارم و امیدوارم تا به امید خدا به اهداف آرزوهای خودم نزدیک‌تر شوم.

 انتهای پیام/86018/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول