اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان خبر داد

اجرای طرح ترک دخانیات برای 1430 نفر مددجوی زندانی

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان گفت: یک هزار و 430 نفر مددجوی زندان تحت پوشش کلینیک ترک دخانیات هستند که 480 نفر موفق به ترک استعمال دخانیات شدند.

اجرای طرح ترک دخانیات برای 1430 نفر مددجوی زندانی

رمضان امیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه کلینیک مشاوره ترک دخانیات زندان مرکزی در سال 91 تاسیس شد، اظهار کرد: در حال حاضر در بندهای مشاوره سلامت یک، دو و جوانان یک و دو به صورت مستمر زندان در حال اجرا است.

وی افزود: این طرح در مرداد ماه سال جاری به منظور آشنایی مددجویان زندان با عوارض مصرف سیگار با تهیه بیش از یک هزار نسخه پمفلت آموزشی ترک دخانیات و 40 عدد پوستر بزرگ عوارض مصرف سیگار در حال اجرا است.

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان تصریح کرد: تعداد 410 نفر تا پایان سال 91، تحت پوشش کلینیک مشاوره ترک دخانیات قرار گرفتند که 120 نفر آنها در سال جاری از خدمات بهره‌مند شدند.

امیری از تشکیل پرونده مخصوص متقاضیان ورود به کلینیک مشاوره ترک دخانیات و فرم مخصوص جلسات مشاوره‌ای خبر داد و گفت: از تعداد یک هزار و 430 نفر مددجوی تحت پوشش کلینیک ترک دخانیات 480 نفر موفق به ترک استعمال دخانیات شدند.

انتهای پیام/63012/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول