اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساوجبلاغ خبر داد

تشدید برخورد با متصرفان اراضی باغات در ساوجبلاغ

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: تمهیدات اساسی به منظور برخورد جدی‌تر با متخلفان و متصرفان اراضی و باغات در این شهرستان اندیشیده شده است.

تشدید برخورد با متصرفان اراضی باغات در ساوجبلاغ

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، علی حدادی صبح امروز در جلسه شورای اداری اظهار داشت: متأسفانه عده‌ای سودجو و فرصت‌طلب برای رسیدن به اهداف خود اقدام به تصرف باغات و زمین‌های کشاورزی کرده و در این اراضی اقدام به ساخت و ساز می‌کنند.

وی ادامه داد: این ساخت و سازها نیز از لحاظ مهندسی ساز و فنی به هیچ عنوان استاندارد نیست و مشکلاتی را برای مردم ایجاد می‌کند.

فرماندار ساوجبلاغ با بیان این که یکی از مهمترین اولویت‌ها و برنامه‌های دستگاه‌های مختلف در این شهرستان کنترل و جلوگیری از تصرف این گونه زمین‌ها است افزود: با جدیت تمام، برنامه‌ها و تمهیدات اساسی را برای مقابله با این گونه افراد انجام خواهیم داد و با تغییرات کاربری اراضی کشاورزی و باغات به شدت مقابله خواهیم کرد.

این مسئول اظهار داشت: استفاده از توان و ظرفیت‌های دستگاه‌های ذیربط برای مقابله با این پدیده یکی از مهمترین مسائلی است که باید به آن توجه ویژه و اساسی شود.

حدادی با تأکید بر این که باید اراضی کشاورزی و باغات حفظ شود گفت: متأسفانه روند توسعه‌ای این پدیده منجر به از بین رفتن باغات و گسترش ساختمان‌های غیراستاندارد می‌شود.

وی افزود: در این راستا هر چه در توان داریم باید برای مقابله با تصرف اراضی به کار گیریم و با به کار گرفتن قوانین سخت از این مهم جلوگیری به عمل آوریم.

فرماندار ساوجبلاغ عنوان کرد: در این راستا نقش رسانه‌ها به منظور شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی‌های دقیق بسیار مهم و ضروری است.

حدادی بیان داشت: بر این اساس باید اطلاع‌رسانی‌ها به خریداران زمین داده شود که اراضی کشاورزی و باغات مناسب ساخت و سازها نیستند و با این دسته از افراد برخورد قانونی خواهد شد و در صورت ساختمان‌سازی در این گونه زمین‌ها نه تنها آن ساختمان تخریب خواهد شد بلکه متخلفان نیز جرایم سنگین را باید بپردازند.

فرماندار ساوجبلاغ در بخشی دیگر از سخنان خود بر تکریم ارباب رجوع تأکید کرد و گفت: یکی از مهمترین وظایف مسئولان در دستگاه‌های مختلف تکریم ارباب رجوع و ارتقای رضایتمندی مراجعه‌کنندگان به ادارات است.

حدادی ارائه خدمات مناسب و توسعه امور عمرانی و شهری را از دیگر مسائلی نام برد که باید به آن توجه ویژه شود.

انتهای پیام/2302/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول