اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای هماهنگی مواد مخدر تویسرکان خبر داد

تویسرکان پاک‌ترین شهر همدان/ برگزاری همایش ایدز در تویسرکان

دبیر شورای هماهنگی مواد مخدر تویسرکان سبک زندگی را در جلوگیری از بروز ناهنجاری‌ها مهم دانست و گفت: تویسرکان یکی از پاک‌ترین شهرهای استان همدان است.

تویسرکان پاک‌ترین شهر همدان/ برگزاری همایش ایدز در تویسرکان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، مهدی عادل‌نژاد ظهر امروز در نخستین جلسه کمیته اطلاع‌رسانی ایدز و کمیته فرهنگی پیشگیری مواد مخدر با بیان اینکه آموزش را آیتم‌های بسیار مهم در کاهش نرخ مبتلایان بیماری ایدز و مواد مخدر دانست و تصریح کرد: آگاه‌سازی مردم از پیامد‌ها و آثار مخرب این دو بیماری در سطوح گوناگون جامعه نقش محوری دارد.

وی افزود: شناخت بیماری و راه‌های پیشگیری از آن کمک بسزایی از شیوع آن دارد و این مهم با برنامه‌های راهبردی و اثرگذار محقق می‌شود.

دبیر شورای هماهنگی مواد مخدر تویسرکان اضافه کرد: اجرایی شدن این طرح نیازمند تعامل بیش از پیش دستگاه‌های عامل است.

وی در ادامه خواستار آموزش خانواده‌ها از سوی دستگاه‌های مرتبط شد و تأکید کرد: تا جایی که امکان دارد با استفاده از امکانات موجود باید در راستای پیشگیری از اعتیاد و بیماری ایدز آموزش‌های لازم را ارائه کرد.

عادل‌نژاد گفت: جلساتی به منظور گسترده شدن سطح آگاه‌سازی جامعه در خصوص پیشگیری و اطلاع‌رسانی مواد مخدر و بیماری ایدز در پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار شود.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت پنج کمیته تخصصی ایدز در شهرستان گفت: کمیته‌های تخصصی کاهش ایدز، درمان، اطلاع‌رسانی و آموزش، خدمات اجتماعی و پایش و نظارت در این خصوص فعالیت مستمر دارند.

دبیر شورای هماهنگی مواد مخدر تویسرکان به برگزاری همایش ایدز در مهر ماه سال جاری در تویسرکان اشاره کرد و یادآور شد: همایش آموزش و آگاه‌بخشی برای دانشگاهیان و مربیان آموزش و پرورش، برپایی نمایشگاه مقابله با اعتیاد و همایش پیشگیری از اعتیاد بخشی از برنامه‌های اجرا شده سال گذشته شهرستان است.

وی در بخش دیگر از سخنانش سبک زندگی را در جلوگیری از فراگیر شدن ناهنجاری‌ها مهمترین عامل دانست و تأکید کرد: شهرستان تویسرکان با توجه به بافت مذهبی که دارد، یکی از پاک‌‌ترین شهرهای استان همدان است.

عادل‌نژاد در پایان سخنانش با تأکید بر اینکه کمیته‌های تخصصی باید فعال‌تر از گذشته عمل کنند، گفت: هر یک از کمیته‌ها باید با نگاه پویا و هوشمندانه در حوزه خود اقدام کنند.

انتهای پیام/89010/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول