اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

سند چشم‌انداز توسعه سوادکوه شمالی ترسیم شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران خواستار ترسیم سند چشم‌انداز توسعه سوادکوه شمالی در سه بخش کشاورزی، صنعت و گردشگری شد.

سند چشم‌انداز توسعه سوادکوه شمالی ترسیم شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، هادی ابراهیمی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان تازه تاسیس سوادکوه شمالی با اشاره به اینکه ایجاد فرمانداری سوادکوه شمالی نقطه امیدی برای توسعه این شهرستان ایجاد کرده است، گفت: تعامل بین امام جمعه، فرماندار، نمایندگان مجلس و مسئولان زمینه اعتلای شهرستان را فراهم خواهد آورد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان اینکه هشت مدیر یا مسئول ارشد استانی در این جلسه حضور دارند که از برکات ارتقای بخش به فرمانداری محسوب می‌شود، افزود: سند چشم‌انداز توسعه سوادکوه شمالی در سه بخش؛ کشاورزی، صنعت و گردشگری ترسیم شود.

وی، بیان موقعیت فعلی توسعه و شرایط مورد نظر آن را مورد تاکید قرار داد و یادآوری کرد: اتاق فکر شهرستان سوادکوه شمالی تشکیل و نخبگان این شهرستان توسعه آن را قدم به قدم پیگیری کنند.

عضو شورای اداری استان مازندران با تاکید بر اینکه ایجاد یک شهرستان تنها تغییر تابلو نیست و مردم باید توسعه‌یافتگی را لمس کنند، خاطرنشان کرد: ما برای استقرار شهرستان سوادکوه شمالی، اقدام به تجزیه نکردیم، بلکه برای تسهیل خدمت‌رسانی بخش را به فرمانداری ارتقاء دادیم.

ابراهیمی با اشاره به اینکه نباید بر طبل توقع بزنیم، گفت: توسعه یک پروسه است و مردم حضور ادارات و نهادها و توسعه در سوادکوه شمالی را لمس خواهند کرد.

انتهای پیام/86015/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول