اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اسبق اداره ورزش و جوانان قائمشهر:

استعفایم به سبب مشکلات شخصی بود/برکناری‌ام صحت ندارد

رئیس اسبق اداره ورزش و جوانان شهرستان قائمشهر گفت: به سبب مشکلات شخصی استعفا دادم که مورد موافقت مدیرکل ورزش و جوانان استان قرار گرفت.

استعفایم به سبب مشکلات شخصی بود/برکناری‌ام صحت ندارد

عادل عالیشان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در قائمشهر گفت: مدت سه سال بود که در خدمت شهروندان قائمشهری بودم، خدا را شاکرم که در این مدت خدمتم جزء خوبی چیزی دیگری ندیدم.

وی با بیان اینکه هنوز موضوع استعفای بنده به سه ساعت نرسید که دیدم که بعضی از رسانه‌ها خبر برکناری بنده را اعلام کردند، تصریح کرد: با توجه به مشکلات شخصی که داشتم، نامه‌ای را تنظیم و به مدیرکل ورزش و جوانان مازندارن ارائه کردم که ایشان هم با استعفای اینجانب موافقت کرد.

وی بیش از 40 درصد از قهرمانان استان را قائمشهری دانست و یادآور شد: ورزش قائمشهر دارای استعدادهای فراوانی است که در مواردی نیز این پتانسیل نهفته است.

رئیس سابق اداره ورزش و جوانان شهرستان قائمشهر ادامه داد: بر همین اساس است که بیش از 40 درصد از مقام‌هایی که در کشور و خارج از کشور بدست می‌آید از آن قهرمانان قائمشهری ایست.

وی در مورد برکناری حامد ابراهیمی از سمت ریاست هیئت فوتبال گفت: بنده همانطور که اعلام کردم ابلاغ این موضوع را به هیئت فوتبال استان زدم تا آنها هم نظرشان را اعلام کنند.

عالیشان در پایان افزود: از مسئولان و ورزشکاران خوب قائمشهر تشکر ویژه دارم و امید است که همواره ورزش این شهرستان با توجه به استعداد بالا رشد چشمگیری داشته باشد.

انتهای پیام/86017/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول