اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محموله‌های قاچاق در بناب متوقف شد

کشف 59 هزار عدد دارو و 500 هزار نخ سیگار قاچاق در بناب

فرمانده انتظامی بناب از کشف دو محموله دارو و سیگار در این شهرستان خبر داد.

کشف 59 هزار عدد دارو و 500 هزار نخ سیگار قاچاق در بناب

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، علی سلطانی‌وش ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با دریافت خبر از شهروندان که یک خودروی نیسان حامل بار قاچاق از سمت شهرستان بوکان آذربایجان غربی به مقصد آذربایجان شرقی در حرکت است وقصد عبور از شهرستان بناب را دارد توقف آن در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس یگان امداد پس از شناسایی محل و زمان ورود این بار قاچاق به شهر موفق شدند در یک عملیات منسجم پلیسی خودروی مذکور را در میدان امیر کبیر این شهر متوقف کنند.

سلطانی‌وش ادامه داد: در بررسی بار خودرو که بسیار ماهرانه در زیر ضایعات جاسازی شده بود 59 هزار و 500 عدد انواع قرص خارجی کشف وضبط شد.

وی اضافه کرد: ماموران یگان امداد در یک عملیات دیگر در جاده ملکان ـ بناب به یک خودروی نیسان دیگر مظنون شده و آن را متوقف کردند و در بازرسی از خودرو تعداد 500 هزار نخ سیگارخارجی کشف و ضبط شد.

کشف 10 کیلوگرم تریاک

وی همچنین از کشف 10 کیلوگرم تریاک دریک عملیات منسجم پلیسی خبر داد وگفت: مأموران حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری در محور ملکان - بناب به یک دستگاه خودروی سواری ریو مشکوک و برای بازرسی بیشتر آن را متوقف کردند که پس از بازرسی 10 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و یک نفر نیز دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سلطانی‌وش همچنین تصریح کرد: با توجه به اینکه پدیده قاچاق و قاچاق فروشی خیانت به اقتصاد جامعه بوده وهویت ملی کشور را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد، گفت: مبارزه بی امان ماموران انتظامی با پدیده قاچاق همچنان تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/60002/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول