اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محدودیت بسیاری برای مجوز چاپ کتاب در اصفهان وجود دارد

تمیزی‌فر: چاپ کتاب در التهاب بازار کاغذ می‌سوزد

مدیر انتشارات آبی روشن گفت: برخی از ناشران اصفهانی در چاپ کتاب دست نگه داشته‎اند تا وضعیت کاغذ بهبود یابد تا درصورت ارزان شدن کاغذ اقدام به چاپ کتاب کنند به همین دلیل مدتی است که بازار کتاب رونق ندارد.

تمیزی‌فر: چاپ کتاب در التهاب بازار کاغذ می‌سوزد

مریم تمیزی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در سال جدید هیچ کتابی توسط انتشارت آبی روشن به چاپ نرسیده است زیرا کاغذ بسیار گران است و من عضو تعاونی ناشران نیستم.

وی افزود: اعضای شرکت تعاونی ناشران بیشتر از سایر ناشران دیگر امکانات همچون کاغذ در اختیار قرار دارند.

مدیر انتشارات آبی روشن گفت: در اصفهان محدودیت زیادی برای چاپ کتاب وجود دارد به شکلی که اگر من در تهران فعالیت می‎کردم آسانتر موفق به دریافت مجوز برای چاپ کتاب می‎شدم.

وی ادامه داد: در اصفهان سختگیری زیادی برای چاپ کتاب می‎شود و مانند تهران عمل نمی‎شود و در صورت مجوز دادن نیز باید قسمت‎های اعظمی از کتاب حذف شود.

تمیزی‎فر گفت: شاید در دولت جدید روزنه امیدی برای ناشران کتاب ایجاد شود تا ناشران با وجود گرانی کاغذ با مشکل عدم دریافت مجوز روبرو نشوند.

وی افزود: اگر در دولت جدید تغییراتی در حوزه نشر کتاب صورت نگیرد، ناشران اصفهانی باید این کار را کنار بگذارند و یا برای دریافت مجوز به تهران بروند.

مدیر انتشارات آبی روشن گفت: برخی از ناشران در چاپ کتاب دست نگه داشته‎اند تا وضعیت کاغذ بهبود یابد و درصورت ارزان شدن کاغذ اقدام به چاپ کتاب کنند به همین دلیل مدتی است که بازار کتاب رونق نداشته است.

انتهای پیام/63019/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول