اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

دبکا: اسرائیل در انفجار ضاحیه بیروت دست داشته است

یک پایگاه خبری نزدیک به محافل جاسوسی رژیم صهیونیستی اذعان کرد این رژیم در انفجار بئر العبد در ضاحیه بیروت دست داشته است.

دبکا: اسرائیل در انفجار ضاحیه بیروت دست داشته است

به گزارش فارس، پایگاه خبری دبکا فایل نزدیک به محافل جاسوسی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که انفجار ضاحیه جنوبی بیروت و منطقه بئر العبد احتمالا برخی دفاتر اطلاعاتی و ارتباطاتی وابسته که حزب‌الله لبنان را هدف قرار داده بود.

این پایگاه خبری می‌نویسد که بعد از اینکه هیچ گروه معتبری مسئولیت این انفجار را بر عهده نگرفت، تهران و بیروت دچار تردید شده‌اند که دست سازمان‌های جاسوسی اسرائیل در پس پرده این ترور قرار گرفته است، این موضوع فرضیه دست داشتن عناصر سازمان‌های جاسوسی اسرائیل در دست داشتن در این اقدام تروریستی را تقویت کرده است، البته هنوز اطلاعات دقیق و قطعی در این رابطه وجود ندارد.

سه شنبه دو هفته پیش انفجاری تروریستی در منطقه بئرالعبد در ضاحیه جنوبی بیروت انجام شد که در جریان آن 53 نفر از شهروندان لبنانی زخمی شدند که البته جراحت بیشتر آنها سطحی بود.

یک گروه ناشناس سوری با عنوان گروه 313 برای مأموریت‌های ویژه مسئولیت این انفجار را بر عهده گرفته است، اما منابع خبری اعلام کردند که در جریان تحقیقات از خودروی منفجر شده مشخص شد که سامانه انفجاری این خودرو یک دستگاه اسرائیلی بوده است.

بیشتر کشورهای جهان این انفجار تروریستی را محکوم کردند، اما عربستان و رژیم صهیونیستی در این باره سکوت کردند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول