اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم در چهار دوره شورای اسلامی بجنورد:

شورای چهارم فرصت آزمون و خطا را ندارد

منتخب مردم در چهار دوره شورای اسلامی بجنورد تاکید کرد: با توجه به سابقه شوراهای شهر در سه دوره گذشته از این رو شورای چهارم فرصت آزمون و خطا را ندارد.

شورای چهارم فرصت آزمون و خطا را ندارد

جمشید گریوانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه مرکز خراسان شمالی برای رشد و توسعه هر چه بیشتر نیازمند وفاق و همگرایی اعضای دور چهارم شورای شهر است، تصریح کرد: به همین منظور لازم است تا تلاش مضاعفی برای رفع مشکلات و معضلات این شهر انجام شود.

وی با تاکید بر فرصت‌سازی شورای چهارم شهر برای ارتقای سطح مرکز خراسان شمالی در ابعاد مختلف اظهار کرد: افزایش تعداد اعضای شورای اسلامی این شهر از هفت نفر به 13 نفر که متخصصان و افراد باتجربه را در خود جای داده فرصت خوبی را برای تحقق این مهم فراهم کرده است.

گریوانی با تاکید بر اینکه در دور آینده شورای اسلامی شهر بجنورد نیازمند برنامه‌ریزی، همدلی و وفاق برای دست‌یابی به اهداف هستیم، تصریح کرد: امروز مرکز خراسان شمالی با آنچه که در شأن این شهر بوده فاصله دارد.

وی ساماندهی ترافیک، معابر، فعالیت‌های عمرانی و همچنین معضلات اجتماعی را در این راستا برشمرد و گفت: رفع و یا کاهش این مشکلات با خرد جمعی اعضای چهارم شورای اسلامی بجنورد قابل تحقق است.

بجنورد با دارا بودن دو منطقه شهری و همچنین شهرداری مهر 214 هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/63002/خ20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول