اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان نور:

ناجیان غریق شهرستان نور معرفی شدند

رئیس اداره ورزش و جوانان گفت: برای 17 شهرک و مجتمع‌های ساحلی شهرستان نور ناجی غریق معرفی شد.

ناجیان غریق شهرستان نور معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، اردشیر باقری پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد طرح سالم‌سازی دریای شهرستان نور اظهار داشت: از مجموع 42 شهرک و مجتمع در شهرستان فقط 17 شهرک برای استفاده از ناجیان غریق اعلام آمادگی کردند که ناجیان معرفی شدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان نور با اشاره به اینکه طرح‌های سالم‌سازی باید توسط بخش خصوصی اجرا و اداره شود، بیان داشت: نباید منتظر بودجه دولتی باشیم، چون در بیشتر موارد اعتبار خاصی دیده نشده است.

وی افزود: کیفیت اجرای طرح در جلب و اقامت مسافر ضروری است و باید تدبیر کرد تا مسافر در کنار پرداخت ورودی از امکانات مناسب بهره‌مند شود و توقف داشته باشد.

باقری درباره میزان حقوق ناجیان غریق در سال‌جاری گفت: میزان حقوق ناجیان از سوی فدراسیون اعلام شده اما مجریان طرح می‌توانند با ناجیان به توافق برسند و در بیشتر شهرستان‌ها نیز همان حقوق تعیینی پرداخت می‌شود.

رئیس هیئت نجات غریق شهرستان نور در این جلسه با اشاره به اختصاص شش ناجی غریق(سه ناجی زن و سه ناجی مرد) برای هر طرح عمومی در سواحل گفت: پرداخت حقوق این ناجیان به عهده مجریان طرح‌ها است.

اکبر فلاح افزود: حضور ناجیان غریق ضروری‌ترین اصل در اجرای طرح سالم‌سازی دریا است و نباید با هزینه پرداختی این افراد مخالفت کرد که متاسفانه همواره در دریافت حقوق با مشکل مواجه هستند.

نماینده شهرداری نور از بازگشایی مناقصه یک طرح عمومی در محل پلیس راه نور و معرفی پیمانکار در اجرای این طرح خبر داد و گفت: لوازم لوله و پارچه برزنت برای اجرای این طرح تهیه شده و پیمانکار موظف شد تا در اسرع وقت و مساعد شدن دریا طرح را اجرایی کند.

فرشید اسدی افزود: طرح دوم نیز در محل روبروی پارک جنگلی معروف به طرح آفتابگردان مناقصه گذاشته شده و با انتخاب پیمانکار در اسرع وقت اجرا می‌شود.

انتهای پیام/2296/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول