اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتی:

دشمنان می‌دانند عقبه ملت ایران قرآن و ولایت فقیه است

فرماندار دشتی گفت: این پژوهشگران با بررسی‌های متعددی که انجام دادند به این نتیجه رسیدند عقبه ملت ایران محرم، صفر، قرآن، دین، رهبری و ولایت فقیه است.

دشمنان می‌دانند عقبه ملت ایران قرآن و ولایت فقیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، سیدعلی هاشمی صبح امروز در دیدار با کانون‌های فرهنگی تبلیغی و اعضای شورای هیئت مذهبی دشتی گفت: همه شما متصف به یک کار ارزشمند هستید آن هم کسانی که نماد، مظهر و چهره تبلیغ دین و فرهنگ اهل بیت هستند و در راستای ترویج دین و فرهنگ اهل بیت فعالیت می‌کنند، بنابراین این کار را باید موهبت الهی بدانیم که می‌دانیم.

فرماندار دشتی افزود: باید این موفقیت الهی را قدر بدانیم و سجده شکر در برابر ذات اقدس الهی به جا بیاوریم.

وی ادامه داد: همه این افراد توفیق پیدا نمی‌کنند که مداح اهل بیت باشند و در خدمت قرآن باشند، شما هستید که توفیق پیدا کردید در خدمت قرآن و مکتب اسلام و اهل بیت باشید، این خصیصه را پاس بداریم.

هاشمی بیان داشت: بنده خود عضو شورای هیئت مذهبی شهرستان دیر هستم و با افتخار می‌گویم هرچه اعم از آبرو حیثیت و توفیق خدمتگزاری به مردم از برکت نوکری در خانه اهل بیت است.

وی گفت: باید درک کنیم اعتقادات ما مورد حمله شدید دشمنان انقلاب اسلامی است که هر روز با استراتژی مختلفی وارد مبارزه شوند و در اکثر بخش‌ها با شکست مواجهه شدند.

هاشمی یادآور شد: بعد از شکست‌های پی در پی دشمنان محققان و پژوهشگران دشمن بررسی کردند که عقبه ملت ایران چیست که فرضیات ما مبنی بر پیروزی و براندازی نظام اسلامی محقق نمی‌شود.

وی افزود: این پژوهشگران با بررسی‌های متعددی که انجام دادند به این نتیجه رسیدند عقبه ملت ایران محرم، صفر، قرآن، دین، رهبری و ولایت فقیه است.

هاشمی ادامه داد: مع‌الوصف دشمنان بیکار ننشستند و به بررسی این نظریه پرداختند که یکی از فضاهای که می‌توانند به جوانان ما ضربه بزنند پارک و بوستان‌ها و با استفاده موسیقی مبتذل به گونه‌ای عمل کنند که اعتقادات جوان از دست برود و جوان ما وقتی اعتقادات خود را از دست داد یعنی که هویت خود را از دست داده است و با این هجمه دشمن، وظیفه ما متولیان فرهنگی بسیار خطیر می‌شود و با تدابیر کارآمد دسیسه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

انتهای پیام/66001/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول