اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال اهواز:

والیبالیست‌ها غیرتی بازی کردند

بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال اهواز بازی‌های والیبالیست‌های تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران را غیرتی توصیف کرد.

والیبالیست‌ها غیرتی بازی کردند

مجاهد یراحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: والیبالیست‌های تیم ملی والیبال با غیرت وارد میدان شدند و قلب ملت را شاد کردند.

وی افزود: با اینکه تیم ملی والیبال برای نخستین بار در رقابت‌های جهانی حضور یافت ولی واقعا خوش درخشید و امیدی تازه را در کالبد ورزش ما زنده کرد.

*بالارفتن سطح ورزش کشور

این ورزشکار جوان تصریح کرد: مربیگری خولیو ولاسکو، سرمربی تیم ملی والیبال ایران یکی از عوامل اصلی و تعیین کننده در موفقیت‌های تیم ملی والیبال در لیگ جهانی به شمار می‌رود که امیدواریم این پیروزی‌ها در رشته‌های دیگر نیز تکرار شود.

به گفته بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال اهواز، ولاسکو با تجربه‌ای که داشت توانست والیبال ایران را ارتقا بخشد و موفق شد یک بار دیگر توانایی‌هایش را با تیم ملی والیبال ایران به رخ جهانیان بکشاند.

یراحی عنوان کرد: مسئولان باید برای حضور رشته‌های مختلف در رقابت‌های جهانی تلاش کنند زیرا این کار باعث بالارفتن سطح ورزش کشور می‌شود.

*استعدادهای نهفته کشف شود

این فوتبالیست اهوازی یادآور شد: ما در رشته‌های گوناگون ورزشی استعدادهای درخشانی در شهرهای مختلف داریم که مسئولان باید با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام می‌دهند این استعدادهای نهفته را کشف کنند و برای شکوفایی آن ورزشکاران را یاری رسانند.

وی در ادامه به حضور تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در جام جهانی برزیل اشاره کرد و از مسئولان کشور خواست تا برای حضور مقتدرانه در جام جهانی برنامه‌ریزی کنند.

یراحی خاطرنشان کرد: مسئولان کشور به ویژه وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال، باید برای حضور مقتدرانه تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران، در جام جهانی 2014 برزیل برنامه‌ریزی مناسبی را انجام دهند تا بتوانیم نتایج خوبی را به دست آوریم.

*جلوگیری از غرور ورزشکاران

وی در ادامه تصریح کرد: کی‌روش یک مربی خوب و حرفه‌ای است و به بازیکنان اجازه نداد با غرور بازی کنند که همین امر باعث موفقیت تیم ملی ما در این رقابت‌های حساس شد.

این فوتبالیست خوزستانی بیان کرد: کره تیمی است که در زدن ضربات ایستگاهی تبحر بالایی دارد ولی در این رقابت توانستیم این تیم را از این ضربات مهار و کنترل کنیم.

یراحی اضافه کرد: با برد بازی مقابل تیم ملی کره جنوبی جواز صعود مستقیم به جام جهانی را کسب کنیم که این پیروزی مقتدرانه را به تمام ایرانیان تبریک می‌گویم.

*غرور یکی از عوامل سقوط

وی در ادامه یادآور شد: نباید با حضور در جام جهانی غرور پیدا کنیم و خود را ببازیم زیرا غرور یکی از عوامل سقوط در همه مراحل زندگی است.

بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال اهواز با بیان اینکه با همت بچه‌ها و توان و غیرت ایرانی آن‌ها توانستیم با گل طلایی رضا قوچان‌نژاد تیم کره را از پیش‌رو برداریم، عنوان کرد: در این روز، خاطره سال 1998 و بازی در مقابل استرالیا برای ملت ایران زنده شد.

این ورزشکار اهوازی در پایان برای همه جوانان این مرز و بوم به ویژه ورزشکاران، آرزوی موفقیت و سربلندی در تمام مراحل زندگی کرد.

انتهای پیام/72010/ر30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول