اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی هرمزگان خبر داد

رد رشوه 570 میلیون ریالی از سوی ماموران پلیس هرمزگان

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی هرمزگان از رد چند فقره رشوه به مبلغ 570 میلیون ریال در سال 91 از سوی ماموران پلیس در این استان خبر داد.

رد رشوه 570 میلیون ریالی از سوی ماموران پلیس هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس علی اکبر جاویدان یکشنبه شب در جمع خبرنگاران گفت: در این راستا هفته گذشته ماموران پلیس در جریان دستگیری یک فروشنده ماده مخدر شیشه 2.5 میلیون رشوه پیشنهادی را رد کردند که بیانگر سلامت کار در اجرای ماموریت‌های انتظامی است.

وی ادامه داد: در سال 91 همچنین 89 درصد به نسبت سال 90 رشد رد رشوه را شاهد بودیم که به لحاظ مبلغ نیز 230 درصد رشد نشان می‌دهد.

این مسئول خاطرنشان کرد: تمام پرونده‌های یاد شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع شده است.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی هرمزگان در ادامه بیان داشت: پلیس استان در سه ماهه امسال نیز به لحاظ تعداد، 18 درصد و مبلغ نیز دو درصد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد عملکرد را در این شاخص داشته است.

به گفته جاویدان، در سه ماهه امسال همچنین هشت درصد ارتقا تقدیر و تشکر از پرسنل انتظامی استان را داشته‌ایم که نشان از تعالی رفتار مأموران و قدرشناسی مردم از این رویکرد است.

وی با بیان اینکه رویکرد تعاملی و شهروند محور پلیس موجب ارتقا نظارت مردمی شده، اضافه کرد: تماس‌های روزانه مردم با واحد 197 نظارت همگانی پلیس، که در قالب شکایت، انتقاد، پیشنهاد و همچنین تقدیر و تشکر صورت می‌پذیرد ظرفیت بسیار مهمی را در مسیر ارتقا خدمات مطلوب به آحاد جامعه فراهم کرده است.

جاویدان حضور مستقیم پلیس‌های تخصصی و از همه مهم‌تر حضور بی واسطه فرماندهی انتظامی استان و رسیدگی فوری به درخواست‌های مردمی را از جمله مزیت‌های واحد نظارت همگانی عنوان کرد که رضایت مردم را در پی دارد.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی هرمزگان در پایان تاکید کرد: قطعا افزایش نظارت مردمی و تعامل شهروندان با پلیس موجب ارتقا سطح ماموریت‌های نیروی انتظامی است و انتظار می‌رود مردم استان همواره با نظارت بیشتر، پلیس را برای خدمات‌ بهتر یاری کنند

انتهای پیام/88007/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول