اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی کرج خبر داد

صدور 150 گواهینامه پایان دوره آموزش مقدماتی ایمنی

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از صدور 150 گواهینامه پایان دوره آموزش مقدماتی ایمنی در این کلانشهر خبر داد.

صدور 150 گواهینامه پایان دوره آموزش مقدماتی ایمنی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری شهرداری کرج، علی فرجامی اظهار داشت: برگزاری دوره‌های آموزشی برای پرسنل، داوطلبان آزاد و نیز نیروهای خارج از سازمان جزو اموری است که این حوزه به عنوان یکی از بخش‌های حساس و اثرگذار سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج، به عهده دارد.

فرجامی از جمله دوره‌های آموزشی برگزار شده برای پرسنل سازمان را دوره آموزش کف و کف‌رسانی در دو منطقه یک و سه ذکر کرد و گفت: در مجموع 24 ساعت آموزش ارائه شده به کارکنان دو منطقه، تعداد 49 نفر آموزش دیده‌اند.

وی همچنین از برپایی کلاس‌های آموزش پدافند غیرعامل برای مسئولین ایستگاه‌های عملیاتی به مدت دو ساعت خبر داد و افزود: طی کلاس‌های آموزش ایمنی کرکره‌های برقی و دوره تخصصی حوادث چاه، 45 نفر از نیروهای مناطق دو و سه به مدت 48 ساعت،‌ آخرین اصول علمی برخورد با این حوادث را فرا گرفتند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرج، ادامه داد: با هدف توسعه ایمنی،‌ آموزش حوادث چاه در شهرهای کمالشهر، کوهسار، هشتگرد، محمدشهر و آسارا برای پرسنل آتش‌نشانی‌های این شهرهای اقماری به اجرا در آمد.

این مسئول همچنین به برگزاری دوره‌های آموزشی کف و کف‌رسانی و کرکره‌های برقی برای 26 نفر از پرسنل شهرهای اقماری اشاره کرد.

وی برپایی دوره‌های آموزش عمومی را اقدامی جهت تقویت فضای ایمنی و امنیت خاطر شهروندان در مقابله با حوادث دانست و یادآور شد: تعداد 415 نفر از کارکنان پلی‌کلینیک شهید بهشتی، سازمان فنی و حرفه‌ای، دارایی استان البرز و بیمارستان شهید باهنر در دوره‌های آموزش عمومی این سازمان شرکت کردند.

فرجامی تعداد ساکنان مجتمع مسکونی شرکت‌کننده در دوره‌های آموزش عمومی ایمنی این سازمان را 50 نفر عنوان و اضافه کرد: سه دوره آموزش عمومی ویژه پرسنل اداره کل سازمان انتقال خون به تعداد 110 نفر و دو دوره آموزش عمومی ویژه پرسنل اداره ثبت‌احوال به تعداد 85 نفر از جمله آموزش‌های این سازمان برای کارکنان دستگاه‌های مختلف شهر و استان بوده است.

وی از ثبت‌نام 95 آتش‌نشان داوطلب در ایام نام‌نویسی این سازمان یاد کرد و گفت: 36 ساعت آموزش مقدماتی به 20 نفر از آتش‌نشانان داوطلب ایستگاه شماره دو ارائه داده شده است. همچنین سه دوره آموزشی برای 46 نفر از داوطلبین آتش‌نشان، به مدت 36 ساعت در محل فرهنگسرای طبیعت به اجرا در آمد.

فرجامی از آموزش 300 کارآموز ساکن در مجتمع ارغوان نام برد و بیان کرد: طی برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی، برای 150 نفر از شرکت‌کنندگان گواهینامه آموزشی صادر شد.

انتهای پیام/2302/ر/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول