اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کرج:

نگاه‌های کوچک پروژه‌های بزرگ عمرانی را به تاخیر انداخت

شهردار کرج با اشاره به تاخیر در اتمام دو تقاطع غیرهمسطح، اظهار داشت: نگاه‌های کوچک پروژه‌های بزرگ عمرانی را به تاخیر انداخت.

نگاه‌های کوچک پروژه‌های بزرگ عمرانی را به تاخیر انداخت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، سید علی آقازاده با بیان اینکه در کلانشهر کرج پروژه‌های زیادی در حال انجام است، عنوان کرد: نگرانی شهرداری پروژه‌هایی است که با زمان مشخص شروع می‌شود اما در زمان مشخص به اتمام نمی‌رسد.

این مسئول با اشاره به اینکه شهرداری کرج شش تقاطع غیرهمسطح را آغاز کرد و سه تقاطع به صورت نیمه‌تمام باقی مانده است، بیان کرد: این پروژه‌ها به دلایل مختلف نیمه‌تمام مانده است.

وی در ادامه سخنان خود به اجرای پروژه مهرویلا اشاره کرد و افزود: با توجه به واگذاری اراضی دولتی کشاورزی پردیس با وجود اینکه مسئولان موظف بودند به صورت رایگان این اراضی را در اختیار شهرداری بگذارند، متاسفانه همکاری لازم را نداشتند.

شهردار کرج با بیان اینکه پروژه مهرویلا تقریبا رو به اتمام است، اظهار داشت: تاکنون برای تملک پلاک‌های خصوصی در محدوده رودکی بیش از 30 میلیارد تومان املاک خریداری شده است.

آقازاده پروژه مهرویلا را یکی از بزرگترین پروژه‌های عمرانی در استان البرز ذکر و عنوان کرد: این پروژه نیاز به همکاری بیشتری از جانب دستگاه‌های مربوطه دارد.

*برخی دستگاه‌ها بخشی‌نگرند

این مسئول با بیان اینکه برخی دستگاه‌ها بخشی‌نگرند و به پروژه‌ها به صورت جزیره‌ای نگاه می‌کنند، بیان کرد: در صورت همکاری و تعامل همچنین پیگیری‌های مستمر پروژه مهرویلا به اتمام خواهد رسید.

وی ضمن عذرخواهی از شهروندان به دلیل تاخیر در پروژه مهرویلا از شهروندان خواست تا با صبر و تحمل بیشتر مدیریت شهری را در اتمام این پروژه یاری کنند.

شهردار کرج با اشاره به طراحی و اجرای این پروژه و کارشناسی بودن طرح پروژه مهرویلا، بیان کرد: این طرح در صورت تکمیل شدن به صورت محوری است که به همه مسیرهای شهری منتهی می‌شود و امکان دسترسی به تمام خیابان‌های شهر را آسان می‌کند.

آقازاده با تاکید بر تقویت شبکه بزرگراهی کرج و با اشاره به حجم بالای تردد از این شبکه‌ها، عنوان کرد: طراحی تونل مهرویلا با هدف تامین بخش اعظمی از نیازمندی‌های حمل و نقل و ترافیک انجام شد.

این مسئول تصریح کرد: بر اساس مولفه‌های پیش‌بینی شده طرح مهرویلا، این پروژه نقش بسزایی در پویایی کامل راه‌های دسترسی کل شبکه معابر ایفا می‌کند.

انتهای پیام/2302/ر/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول