اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازتاب گزارش فارس

فیلم مستند زندگی 3 کودک معلول سیرجانی تولید می‌شود

فیلم مستند زندگی سه کودک معلول سیرجانی توسط سید حمید میرحسینی کارگردان مطرح استان کرمان تولید می‌شود.

فیلم مستند زندگی 3 کودک معلول سیرجانی تولید می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان دفتر نمایندگی خبرگزاری فارس در استان کرمان روز گذشته گزارشی با عنوان «دستان رو به آسمان سه کودک معلول در انتظار اجابت خیران» را منتشر کرد که سید حمید میرحسینی کارگردان مطرح کرمانی در زمینه تولید مستند از زندگی این خانواده اقدام کرد.  

کارگردان کرمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: انتشار گزارش خبرگزاری فارس در مورد زندگی سه کودک معلول و مادرشان من را به ‌شدت تحت تاثیر قرار داد و تصمیم گرفتم که مستندی را از زندگی این خانواده تولید کنم.

سید حمید میرحسینی بیان داشت: به نظر من بی‌بی‌جان کریمی‌زاده مادر این سه کودک معلول ذهنی نماد مادر اصیل ایرانی است که با عشق و علاقه و با دست خالی فرزندان معلول خود را سرپرستی می‌کند.

وی عنوان کرد: تولید این مستند دو جنبه دنیوی و اخروی دارد و جنبه دنیوی آن تولید یک اثر فرهنگی و جنبه اخروی آن کمک به یک خانواده نیازمند و ارتباط بین آنها و خیران است.

این هنرمند کرمانی تصریح کرد: یک پروسه چهارده روزه را برای تولید مستند زندگی این سه کودک معلول و مادرشان پیش‌بینی کرده‌ام و امیدوارم بتوانیم با پخش این اثر از شبکه‌های تلویزیونی گامی را برای بهبود زندگی این خانواده برداریم.

میرحسینی خاطر نشان کرد: همواره سعی می‌کنم این نوع سوژه‌ها را با دلی صادق دنبال کنم و مطمئن هستم که خدا در دشواری‌های کار به ما کمک می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دنیای امروز دنیای تصویر است، ابراز داشت: رسانه‌های تصویری حرف نخست و آخر را می‌زنند و در حالی‌که دشمن با جنگ نرم بر علیه ما اقدام می‌کند، ما باید با تولید آثار فاخر پاسخ آنها را بدهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، گزارش «دستان رو به آسمان 3 کودک معلول در انتظار اجابت خیران» که روز گذشته در خبرگزاری فارس منتشر شد با بازتاب‌های بسیاری از سوی مردم، اهالی رسانه، عکاسان خبری و همچنین جامعه هنری کرمان مواجه شده است.

بی‌بی‌جان کریمی‌زاده یک بانوی جوان سیرجانی است که به تنهایی سرپرستی سه کودک معلول ذهنی خود را بر عهده دارد و در این راه با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند.

انتهای پیام/80019/ط40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول