اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کشف 5 هزار فلوت قاچاق در قم

ساز ناکوک راننده کامیون لو رفت

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از کشف 5 هزار فلوت قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیونت ایسوزو در استان خبر داد.

ساز ناکوک راننده کامیون لو رفت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، مهدی قدمی اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این فرماندهی با اجرای طرحی حین کنترل خودروهای عبوری محور سلفچگان - ساوه به یک دستگاه کامیونت ایسوزو مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: راننده در پاسخ به سوال ماموران مبنی بر کالای بارگیری شده بیان داشته که بار خودرو آلات و ادوات موسیقی از نوع فلوت و پیانو است.

رئیس پلیس آگاهی استان قم گفت: در ادامه مشخص شد مدارک ارائه شده از سوی راننده با کالای بارگیری شده مطابقت ندارد بنابراین با کشف حدود 5 هزار فلوت و یک دستگاه پیانو در نهایت وی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی استان معرفی شد.

وی در ادامه از کشف 52 دستگاه چمن‌زنی قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون در استان خبر داد و گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این فرماندهی با اجرای طرحی حین کنترل خودروهای عبوری از جاده قدیم قم- تهران به یک دستگاه کامیون باری مشکوک و آن را متوقف کردند که به دلیل عدم تطابق مدارک ارائه شده از سوی راننده با کالای بارگیری شده 52 دستگاه چمن‌زنی کشف و در نهایت راننده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی استان معرفی شد. 

قدمی با بیان اینکه قم در شاهراه مواصلاتی 17 استان کشور قرار دارد اظهار داشت: پلیس آگاهی استان با بهره‌گیری از نیروهای مجرب و تلاش مضاعف توانسته در امر مبارزه با قاچاق کالا در حد مطلوبی عمل کند و طی سه ماه اول سال جاری 5 میلیارد تومان کالای قاچاق کشف شده است.

انتهای پیام/2258/ق/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول