اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‏فقیه در استان سمنان:

قاچاق کالا بیماری اقتصادی است/ جلوگیری از قاچاق کالا و ارز نیازمند کار فرهنگی است

نماینده ولی‏فقیه در استان سمنان گفت: قاچاق کالا نوعی بیماری اقتصادی محسوب می‏شود و جلوگیری از قاچاق کالا و ارز نیازمند کار فرهنگی است.

قاچاق کالا بیماری اقتصادی است/ جلوگیری از قاچاق کالا و ارز نیازمند کار فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، با حضور نماینده ولی‏فقیه در استان و امام جمعه سمنان، معاون سیاسی امنیتی استاندار و جانشین رئیس کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و اعضای کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سمنان، نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز این استان در دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد.

نماینده ولی‏فقیه در استان سمنان در این نشست با تأکید بر اینکه قاچاق کالا یک نوع بیماری اقتصادی است، گفت: فردی که جنس قاچاق وارد می‏کند، بیمار است و باید با این بیماری مبارزه کرد.

آیت‏الله سیدمحمد شاهچراغی افزود: برای اصلاح مشکلات اقتصادی و جلوگیری از قاچاق کالا و ارز باید کار فرهنگی انجام شود.

وی اظهار داشت: یکی از آلودگی‏های کشور، قاچاق کالا و ارز است و ایران باید از این آلودگی پاک شود؛ باید به حلال و حرام دقت کرد و مردم را به آن توجه داد.

امام جمعه سمنان بر لزوم کار فرهنگی به خصوص در ماه مبارک رمضان تأکید کرد و گفت: مردم را در این ماه با حلال و حرام آشنا کنید؛ اگر چه کار فرهنگی دیر به نتیجه می‏رسد اما اگر به نتیجه برسد، خوب نتیجه می‏دهد.

شاهچراغی افزود: برای آگاهی مردم به حلال و حرام، روحانیت سهم بیشتری به عهده دارد تا حلال‏خور باشیم و از مفاسد حرام‏خواری آگاه شویم و کار فرهنگی در این ماه بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/2249/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول