اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبادان خبر داد

برگزاری جام رمضان فوتسال در آبادان

شهردار آبادان از آغاز مسابقات فوتسال محلات با عنوان جام رمضان در این شهر خبر داد.

برگزاری جام رمضان فوتسال در آبادان

محمودرضا شیرازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: شهرداری آبادان همزمان با ماه مبارک رمضان، اقدام به برگزاری یک دوره مسابقات فوتسال کرده که هر شب پس از افطار در زمین‌های چمن مصنوعی مناطق سه گانه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی های انجام شده و با صرف حداقل سرمایه برای برگزاری و صرفا با هدف ایجاد نشاط و ارتقای فضای صمیمیت در میان جوانان و تأمین اوقات فراغت آنها جام رمضان محلات امشب آغاز می‌شود که این مسابقات با همکاری و مشارکت صمیمانه اداره ورزش و جوانان و به‌ویژه هیئت فوتبال شهرستان آبادان به خوبی برنامه ریزی شد.

شهردار آبادان تصریح کرد: البته از همکارانم و همکاری اعضای شورای شهر و همه کسانی که برای برگزاری این مسابقات تلاش کردند هم قدردانی می‌کنم.

این مسئول عنوان کرد: در اولین دوره این مسابقات 28 تیم از مناطق سه گانه شهری حضور دارند که شامل 10 تیم از هر یک از مناطق یک و سه و هشت تیم از منطقه دو است.

شیرازی با اشاره به تیم‌های حاضر در این مسابقات خاطرنشان کرد: در گروه اول منطقه یک، تیم‌های شهید اکبر علی‌پور، شهدای پاسارگاد، شهید دشتی، شهدای رمیله و شهید صابری و در گروه دوم این منطقه، تیم‌های شهید محمد خرمی، شهید دریاقلی، شهدای عملیات توکل، شهدای کوی کارگر و شهدای خلیج فارس حضور دارند.

وی، تیم‌های شهید یوسفیان، شهید احمدی روشن، شهید منافی و شهید عبدالله سخراوی را تیم های حاضر در گروه اول منطقه دو برشمرد و اضافه کرد: گروه دوم را تیم‌های شهید هادی مطوری، شهید دارمی، شهید بهرامی و شهید عبدالعلی خلفی تشکیل می‌دهند.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی آبادان گفت: تیم‌های شهید چمران، شهید نورانی، شهید رهبر، شهید باهنر و شهید تندگویان در گروه یک و تیم‌های شهید جهان آرا، شهید مصطفی خمینی، شهدای شرکت کشت و صنعت آبادان و شهید خرمی نیز گروه دوم منطقه سه هستند که دور مقدماتی مسابقات خود را از امروز آغاز می‌کنند.

مدیر سامانه شهری آبادان، با اشاره به جوایز این مسابقات گفت: به منظور ایجاد انگیزه مضاعف تیم‌ها، جوایز امسال تیم‌های اول تا سوم را همچون لیگ محلات در نظر گرفتیم که به صورت میلیونی به آنان اهدا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، هر شب از ساعت 21 و 30 دقیقه دو بازی از این مسابقات در هر منطقه شهری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 72001/ن20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول