اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده یگان امداد پلیس پایتخت خبر داد

بازداشت موتورسوار زورگیر هنگام سرقت از راننده خودرو

فرمانده یگان امداد پلیس پایتخت از دستگیری یک موتورسوار زورگیر که با تهدید چاقو در بزرگراه «قم» قصد سرقت از یک راننده خودرو را داشت خبر داد و گفت: متهم با سرعت عمل به ‌موقع ماموران دستگیر شد.

بازداشت موتورسوار زورگیر هنگام سرقت از راننده خودرو

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، اردشیر مطهری از دستگیری یک موتورسوار زورگیر که با تهدید چاقو در بزرگراه «قم» قصد سرقت از یک راننده خودرو را داشت خبر داد و به تشریح موضوع پرداخت.

به گفته فرمانده یگان امداد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در راستای اجرای طرح امنیت محله محور ماموران گشت انتظامی قرارگاه «کیانشهر» یگان امداد هنگام گشتزنی در بزرگراه «قم» مشاهده کردند، راننده یک خودروی سواری 207 سفید رنگی با موتورسواری درگیر می‌باشد.

این مقام انتظامی افزود: ماموران بلافاصله برای بررسی موضوع وارد عمل شده و به آنها نزدیک شدند که به محض مشاهده پلیس موتورسوار با پرتاب کردن شیئی قصد فرار داشت که با سرعت عمل به موقع ماموران موفق به فرار نشد و دستگیر شد.

مطهری ادامه داد: در این هنگام راننده خودرو که بعداً خود را «محمد حسین» ‌نامید به ماموران  گفت دقایقی پیش هنگام تردد بودم که وی سد راهم شد و با تهدید چاقو در خواست مبلغ 200 هزار تومان وجه نقد کرد که با او درگیر شدم که با رسیدن پلیس قصد متواری شدن داشت.

فرمانده یگان امداد پایتخت اضافه کرد: در بازرسی از متهم دو دستگاه تلفن همراه کشف شد، همچنین ماموران بعد از جستجو در اطراف صحنه دستگیری متهم موفق شدند یک قبضه چاقو که متعلق به نامبرده بود را کشف کنند.

مطهری در خاتمه تصریح کرد: در بازجویی‌های ابتدایی از متهم مشخص شد نامبرده سابقه‌دار است و چندین مرحله به اتهام زورگیری و سرقت بازداشت شده است که ماموران او را به همراه شاکی و اموال مکشوفه برای تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر در خصوص جرایم احتمالی دیگر به کلانتری 171 انتقال دادند. 

انتهای پیام/2462/ط/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول