اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای تثبیت حضور در دسته دو

تیم شهید فرجی در پلی‌آف به میدان می‌رود

در ادامه رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور، تیم فوتسال شهید فرجی قزوین به منظور تثبیت حضور خود در پلی‌آف به میدان می‌رود.

تیم شهید فرجی در پلی‌آف به میدان می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، تیم فوتسال شهید فرجی قزوین از هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی از ساعت 22:30 امشب به دیدار تیم شهدای رشت می‌رود که بدون شک این دیدار از حساسیت‌های بالایی برخوردار است.

شاگردان رضا زرخانلی در تیم شهید فرجی که با گرفتن امتیازهای لازم و حساس در دیدارهای قبلی خود 10 برد، یک تساوی و چهار شکست را در کارنامه خود به ثبت رسانده‌اند در حال حاضر نیز با کسب 31 امتیاز در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار دارند.

حساسیت این دیدار در حالی است که اگر تیم شهید فرجی قزوین موفق به کسب پیروزی خارج از خانه مقابل شهدای رشت شود، به نوعی در فاصله دو هفته تا پایان رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور یک گام دیگر به حضور در مرحله پلی‌آف نزدیک‌تر می‌شود تا بخت خود را برای شرکت در مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور محک بزند.

البته شاگردان زرخانلی در تیم شهید فرجی برای کسب پیروزی مقابل تیم شهدای رشت کار آسانی پیش رو نخواهند داشت، زیرا این تیم شمالی هم در ترکیب خود بازیکنان توانمندی دارد و با کسب هشت پیروزی و چهار شکست و کسب 24 امتیاز در مکان چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

بازیکنان تیم شهید فرجی قزوین که در نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور مقابل رقیبان عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشتند در نیم فصل دوم هم نتایج خوبی را به دست آوردند به نحوی که شاگردان زرخانلی در پر گل‌ترین دیدار خود در این مسابقات توانستند در هفته دوازدهم در سالن یادگار امام الوند با نتیجه 10 بر دو به پیروزی دست پیدا کنند و این تیم شمالی را با شکستی سنگین بدرقه کنند.

به هر حال شاگردان رضا زرخانلی این فرصت را دارند که در دیدار امشب با پیروزی مقابل تیم شهدای رشت کار صعود خود را به مرحله پلی‌آف قطعی کنند و از این موقعیت استفاده لازم را بکنند، چراکه در غیر این صورت بازیکنان تیم شهید فرجی در دیدار هفته ماقبل پایانی باید در قزوین میزبان تیم صدرنشین مقاومت البرز باشند که به طور حتم این دیدار، بازی راحتی برای شاگردان زرخانلی نخواهد بود.

انتهای پیام/77004/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول