اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ ژیمناستیک هنری صورت گرفت

قضاوت دبیر هیئت ژیمناستیک قزوین در لیگ برتر

دبیر هیئت ژیمناستیک استان قزوین در لیگ برتر ژیمناستیک هنری باشگاه‌های کشور قضاوت کرد.

قضاوت دبیر هیئت ژیمناستیک قزوین در لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مرحله چهارم رقابت‌های لیگ برتر ژیمناستیک هنری باشگاه‌های سراسر کشور به میزبانی فدراسیون ژیمناستیک در سالن شهید برادران آذرپی تهران برگزار شد که با دعوت فدراسیون، کامران داوودی در این مسابقات به عنوان کادر اجرایی حضور یافت.

داوودی که علاوه بر دبیری هیئت ژیمناستیک استان قزوین رئیس کمیته داوران فدراسیون ژیمناستیک کشورمان را هم بر عهده دارد، به عنوان کادر اجرایی در این دوره از مسابقات وظیفه نظارت بر قضاوت داوران را بر عهده داشت.

این داور کهنه کار و مطرح قزوینی به طور حتم با حضور خود در رأس کمیته داوران فدراسیون ژیمناستیک کشورمان به نوعی ظرفیتی بزرگ برای این رشته ورزشی در سطح استان محسوب می‌شود که جا دارد داوران جوان و آینده‌دار ژیمناستیک استان با نشان دادن شایستگی‌های خود از این ظرفیت به بهترین شکل ممکن نهایت استفاده را ببرند.

رشته ورزشی ژیمناستیک که در سال‌های اخیر رو به رشد و پیشرفت بوده است، نشان داده که در صورت توجه بیشتر می‌تواند حتی در رقابت‌های قهرمانی آسیا و جهان برای کشورمان افتخار آفرینی کند، عنوان ششمی تیم ملی ژیمناستیک کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا در سال گذشته نشان داد که ژیمناستیک‌کاران کشورمان توانایی انجام این کار را دارند.

البته بدون شک این رشته ورزشی هم در سال‌های اخیر در استان پیشرفت قابل محسوسی را داشته است و ورزشکاران قزوینی از جمله امین ارباب و حمیدرضا قاقازانی در دو سال گذشته موفق شده‌اند با درخشش بی‌نظیر خود در ترکیب تیم‌های ملی جواز حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را به دست آورند.

برپایی اردوی آماده‌سازی تیم ملی ژیمناستیک هنری کشورمان در قزوین که هفته گذشته با موافقت و اعتماد فدراسیون صورت گرفت، به نوعی یکی دیگر از افتخارات این رشته ورزشی در استان بود که نشان از توانایی‌های بالای هیئت ژیمناستیک استان دارد.

برپایی اردوی آماده‌سازی تیم ملی ژیمناستیک هنری کشورمان در سالن امام علی (ع) شهر الوند اتفاق مبارکی بود که به گواه کادر فنی و ورزشکاران تیم ملی از جمله «گنادی کوتلنیکوف» سرمربی اوکراینی تیم ژیمناستیک هنری کشورمان این سالن یکی از مجهزترین سالن‌های تمرین ژیمناستیک در ایران است.

حضور حمیدرضا خیرخواه مربی و سرپرست قزوینی در کنار سرمربی اوکراینی تیم ملی کشورمان و همچنین حضور حمیدرضا قاقازانی ژیمناستیک‌کار شایسته قزوینی در اردوی آماده سازی تیم ملی کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان نیز یکی دیگر از افتخارات این رشته ورزشی است که به طور حتم باید اذعان کرد برنامه‌ریزی، تلاش و پشتکار در سال‌های اخیر به دست آمده است.

انتهای پیام/77004/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول