اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همکاری هلال احمر و انتقال خون

طرح «قرار مهربانی» در یزد اجرا می‌شود

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: طرح قرار مهربانی با همکاری امور جوانان هلال احمر و مرکز انتقال خون استان یزد اجرا می‌شود.

طرح «قرار مهربانی» در یزد اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حامد صدیقی ظهر امروز در نشست خبری مشترک مسئولان هلال احمر و انتقال خون استان یزد اظهار داشت: قرار مهربانی از طرح‌های ویژه ماه مبارک رمضان است که با همکاری هلال احمر، انتقال خون و واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می‌شود.

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد عنوان کرد: در قالب این طرح، فرم‌های اهدای عضو در میان اقشار مختلف مردم توزیع می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه در ماه مبارک رمضان، آمار اهدای خون افت شدیدی پیدا می‌کند، برای جلوگیری از به وجود آمدن مشکلات احتمالی، در روز مشخصی تعداد زیادی از جوانان عضو هلال احمر استان یزد به مرکز انتقال خون استان مراجعه می‌کنند.

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد افزود: بر اساس این طرح، در روز 25 تیرماه، مصادف با میلاد امام حسن مجتبی (ع)، جوانان هلال احمر در دو نوبت صبح و عصر به مرکز انتقال خون مراجعه می‌کنند.

صدیقی خاطرنشان کرد: در این روز، فرم‌های اهدای عضو نیز در مرکز انتقال خون وجود دارد و اهدا کنندگان خون، می‌توانند فرم اهدای عضو را نیز تکمیل و مراحل دریافت کارت آن را پیگیری کنند.

معاونت امور جوانان هلال احمر استان یزد یادآور شد: اهداکنندگان اگر متقاضی دریافت کارت از هلال احمر استان یزد هستند، پس از مراجعه به سایت اهدا، از قسمت معاونت جوانان هلال احمر اقدام به تکمیل فرم‌های اهدای عضو کنند.

وی خاطرنشان کرد: این طرح با شعار «هدیه‌ای برای نجات جان انسان‌ها» وارد مرحله اجرایی شده و انتقال خون و هلال احمر در واقع در این بین حلقه اتصال میان نیاز نیازمندان و توان توانمندان است.

صدیقی اظهار امیدواری کرد: با اجرای این طرح، شاهد نیاز بی‌پاسخی به خون در ایام ماه مبارک رمضان در استان یزد نباشیم.

در این نشست همچنین نقی تقوایی، مدیر انتقال خون یزد و حمید پارساییان رئیس جمعیت هلال احمر استان یزد نیز به بیان اهداف و برنامه‌های خود پرداختند.

انتهای پیام/2464/ح30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول