اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد مریوان خبر داد

حمایت از بیش از 13 هزار مددجوی مریوانی

مدیر کمیته امداد امام خمینی مریوان از حمایت این نهاد از 13 هزار و 500 مددجوی زیرپوشش این نهاد خبر داد.

حمایت از بیش از 13 هزار مددجوی مریوانی

علی شهابی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به اینکه کمیته امداد خدمات متنوع مادی و معنوی فراوانی را در سرفصل‌های مختلف به ولی نعمتان ارائه می‌کند، اظهار کرد: در حال حاضر 13 هزار و 500 نفر در قالب 5 هزار و 800 خانوار در مریوان از حمایت‌های این نهاد بهره‌مند هستند.

به گفته وی، 2 هزار و 600 خانوار از این تعداد را زنان سرپرست‌خانوار تشکیل می‌دهند.

وی همچنین از حمایت کمیته امداد از930 دانش‌آموزان و 270 دانشجوی نیازمند در این شهرستان خبر داد و گفت: در حال حاضر 805 یتیم نیز از خدمات مختلف این نهاد بهره‌مند هستند.

مدیر کمیته امداد مریوان اضافه کرد: در کنار خدمات کمیته امداد یک‌هزار و 100 حامی بومی و غیربومی نیز از این ایتام حمایت می‌کنند.

شهابی استقبال مردم بومی شهرستان از حمایت ایتام را چشمگیر خواند و گفت: در حال حاضر یک خیر مریوانی حمایت 200 یتیم را قبول و ماهیانه مبلغ 100 میلیون ریال را به حساب آنها واریز می‌کند.

وی به خدمات ارائه شده به مددجویان زیرپوشش اشاره کرد و گفت: پرداخت مستمری ماهیانه، انجام فرانشیز و خدمات درمانی، پرداخت وام‌های گارگشایی قرض‌الحسنه، پرداخت وام‌های خوداشتغالی، پرداخت‌های بلاعوض بابت تعمیرات مسکن، ساخت مسکن مددجوئی و پرداخت اجاره مسکن مددجویی از جمله حمایت‌های این نهاد از مددجویان زیرپوشش است.

مدیر کمیته امداد مریوان تصریح کرد: خرید انشعابات آب، برق و گاز، خدمات مشاوره قبل از ازدواج و آموزش‌های خانواده، آموزش‌های فنی حرفه‌ای و کارآموزی، اعزام دانش‌آموزان به اردوهای زیارتی و تفریحی، جمع‌آوری و ساماندهی کمک‌های مردمی درقالب صدقات، زکات و مناسبت‌های مختلف از دیگر خدمات این نهاد است.

انتهای پیام/79002/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول