اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون انرژی مجلس خواستار شد

ایستادگی روحانی بر مواضع قبلی خود

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: انتظار داریم روحانی بر مواضع قبلی خود ایستادگی کند و به تمام وعده‌ها عمل کند.

ایستادگی روحانی بر مواضع قبلی خود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد جمعه‌ شب در جمع اصولگرایان دشتستان اظهار داشت: اصولگرایی تنها یک حزب و جریان سیاسی نیست، بلکه تفکری منطبق بر آرمان‌ها و ارزش‌های دینی است.

وی افزود: هر رفتاری که منطبق بر ارزش‌های دینی و اسلامی باشد، رفتاری اصولگرایانه است و هر فرد، حزب و جریان سیاسی که ارزش‌های اسلامی و دینی بر آن حاکم باشد، اصولگرا است.

موسوی‌نژاد خاطرنشان کرد: تفکر اصولگرایی خارج از چارچوب حزبی و فردی احزاب و گروه‌ها است و رفتار و اعمال مطابق مبانی قرآنی و مواضع سیاسی منطبق بر شریعت اسلام، امام راحل و رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی را اصولگرایی می‌نامیم.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی بیان داشت: تمامی مشکلاتی که در جامعه امروز شاهد هستیم به دلیل آن است که به دستورات و احکام اسلامی به‌طور شایسته عمل نشده است.

موسوی‌نژاد عنوان کرد: اگر در همه کارها مبانی و دستورات ناب اسلامی مورد توجه قرار می‌گرفت و خارج از محدوده آن عمل نمی‌شد، امروز ناهنجاری‌ها و مشکلات متعدد در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، مدیریتی و ... را شاهد نبودیم.

وی با تاکید بر آنکه اشتباه ما این است که رفتار و اشتباهات افراد را به پای تفکر سیاسی آنها می‌نویسیم، گفت: نباید فردی که با شعار اصولگرایی به میدان می‌آید و تنها به شعار بسنده می‌کند و به هیچ کدام از شاخص‌ها توجهی ندارد را اصولگرا بنامیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: عمل به اصولگرایی مثل عمل به مبانی اسلام است؛ اگر فردی احکام اسلام را رعایت نکرد، نمی‌توانیم بگوییم اسلام مشکل دارد ولی آنچه به آن عمل نشده حقیقت اسلام است.

موسوی‌نژاد عنوان کرد: اسلام توان پاسخگویی به تمامی نیازها و مطالبات جامعه را دارد و اگر امروز شاهد آن هستیم که به مطالبات پاسخ داده نشده، به دلیل آن است که به موقع و آن‌طور که باید به مبانی و دستورات حقیقی اسلام عمل نکرده‌ایم.

نماینده اصولگرای مجلس نهم به مشکلات اقتصادی جامعه اشاره کرد و افزود: اگر رویکرد و مبانی حرکت اقتصادی ما منطبق بر اقتصاد اسلامی بود قطعا مشکلات اقتصادی امروز را در جامعه شاهد نبودیم.

وی متذکر شد: تمامی مشکلاتی که در جامعه وجود دارد، ریشه مدیریتی دارد و با اصلاح شیوه‌های مدیریتی و اعمال شیوه‌های مدیریتی اسلامی، دینی و اصولی مشکلات جامعه برطرف می‌شود.

موسوی‌نژاد در ارتباط با گرایش سیاسی رئیس‌جمهور منتخب، گفت: تا کنون رفتار مدیریتی کلانی از آقای روحانی مشاهده نکرده‌ایم و در مسئولیت‌های قبل مدیریت محدود را از ایشان شاهد بوده‌ایم و برای قضاوت درباره مدیریت ایشان زود است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: انتظار داریم که آقای روحانی بر مواضع قبلی خود ایستادگی کند و به تمامی وعده‌ها عمل کنند.

وی افزود: هر رئیس‌جمهوری می‌تواند نقاط قوت و نقاط ضعفی داشته باشد که باید با تشویق وی نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را با نقد دلسوزانه و برادرانه برطرف کنیم.

انتهای پیام/2452/ط30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول