اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و شهرسازی دشتستان خبر داد

تسطیح راه‌های کوهستانی در دشتستان

رئیس اداره راه و شهرسازی دشتستان از تسطیح راه‌های کوهستانی در دشتستان خبر داد.

تسطیح راه‌های کوهستانی در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمدرضا زیارتی عصر امروز در نشست با نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دشتستان از شهرستان‌های بزرگ و مهم در استان است و برای رسیدگی به مشکلات این شهرستان همت کنیم.

وی افزود: برخی مناطق دشتستان دارای موقعیت کوهستانی هستند که باید فکری اساسی برای تردد مردم این مناطق داشته باشیم.

رئیس اداره راه و شهرسازی دشتستان خاطرنشان کرد: توسعه راه و بزرگراه و ایمن‌سازی جاده‌ها از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان در سال جاری بوده است.

زیارتی با بیان گزارشی از وضعیت فعلی جاده‌ها و پل‌های دشتستان گفت: تلاش فراوانی برای بهبود وضعیت راه‌های روستایی انجام گرفته است.

وی یادآور شد: ایجاد راه آسفالته در تمام روستاهای بالای 20 خانوار در شهرستان امری مهم است که با تلاش مسئولان شهرستان و فعالیت اداره کل راه و شهرسازی محقق شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی دشتستان از تسطیح راه‌های کوهستانی در دشتستان خبر داد و اضافه کرد: این مهم در راستای بهبود وضعیت عبور و مرور و در راستای رضایتمندی مردم محقق شده است.

زیارتی گفت: در حوزه راهسازی و بهبود وضعیت راه‌های دشتستان در یک سال اخیر کارهای مهمی انجام شده که به ویژه در رفع نقاط حادثه‌خیز گام‌های اساسی برداشته شده است.

وی بیان داشت: تکمیل و بهسازی راه‌های روستایی نیز با جدیت در دشتستان اجرایی شده که رضایت خاطر مردم روستاها را فراهم آورده است.

زیارتی افزود: در توسعه راه‌های شهرستان دشتستان و خطوط مواصلاتی این شهرستان توجه ویژه‌ای به‌ مناطق روستایی داشته‌ایم و راه‌سازی در محورهای روستایی را با برنامه‌ریزی دقیق و کارآمد دنبال کرده‌ایم.

وی یادآور شد: تلاش مسئولان و متولیان امور در بهبود وضعیت راه‌ها قابل تقدیر است و به ویژه فعالیت و نظارت نماینده دشتستان در مجلس موجبات پیشرفت منطقه شده است.

انتهای پیام/2452/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول