اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر قرآن اداره‌کل ارشاد اسلامی کرمانشاه:

مراسم جمع‌خوانی قرآن در مسجد جامع کرمانشاه برگزار می‌شود

مسئول دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: مراسم جمع‌خوانی قرآن کریم هر روز از ساعت 12 تا 13 در مسجد جامع شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

مراسم جمع‌خوانی قرآن در مسجد جامع کرمانشاه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام مصطفی ملکی اظهار داشت: با تأییدات خداوند، امسال مقرر شد مراسم جمع‌خوانی قرآن کریم و پخش مستقیم آن از شبکه استانی زاگرس در مسجد جامع کرمانشاه اجرا شود.

بر اساس گزارش اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، ملکی با اشاره به تلاوت قاریان ممتاز استان در این مراسم، افزود: هر روز سه نفر از قاریان از ساعت 12 ظهر الی 13 بعد از ظهر مراسم جزءخوانی را با حضور مؤمنان و نمازگزاران کرمانشاهی برگزار می‌کنند.

مسئول دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: 15 نفر از قاریان ممتاز و مورد تأیید شورای قرآن کشور، در این مراسم معنوی به‌صورت متناوب و بر اساس توانمندی‌هایشان به تلاوت قرآن کریم می‌پردازند.

وی با اشاره به سخنرانی حجت‌الاسلام محمدحسین حائری‌زاده از خطبای توانمند کشوری در طول ماه مبارک رمضان بعد از اقامه نماز ظهر و عصر در مسجد جامع کرمانشاه، اظهار داشت: هر روز یکی از قاریان قبل از سخنرانی به تلاوت آیاتی از قرآن کریم پرداخته و سخنران مراسم توضیحاتی را در خصوص آیات تلاوت شده ارائه خواهد داد.

ملکی از پخش مستقیم این مراسم طی 6 روز از شبکه سراسری شما خبر داد و گفت: مراسم جمع‌خوانی قرآن کریم در مسجد جامع کرمانشاه در روزهای 13، 14 و 15 و همچنین 28، 29 و 30 ماه مبارک رمضان از ساعت 18 در این شبکه سراسری پخش می‌شود.

وی از پیش‌بینی حضور یک‌هزار نفر در این مراسم خبر داد و ادامه داد: در سایر روزهای ماه مبارک رمضان، 500 رحل قرآن کریم برای برادران و خواهران نمازگزار شرکت‌کننده در این مراسم تدارک دیده شده است.

ملکی با دعوت از نمازگزاران و همشهریان کرمانشاهی برای حضور در این مراسم معنوی، اظهار داشت: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان، دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی و صدا و سیمای مرکز کرمانشاه ما را در برگزاری این مراسم یاری می‌دهند.

انتهای پیام/2700/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول