اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال کیش خبر داد

حضور مدرس بین‌المللی داوری در جزیره کیش/ رقابت تنگاتنگ 40 تیم در مسابقات فوتسال رمضان

رئیس هیئت فوتبال جزیره کیش از حضور مدرس بین‌المللی داوری فوتسال در این جزیره خبر داد و گفت: می‌خواهیم داوران فوتسال کیش از جدیدترین قوانین این رشته پر هیجان آگاه شوند.

حضور مدرس بین‌المللی داوری در جزیره کیش/ رقابت تنگاتنگ 40 تیم در مسابقات فوتسال رمضان

محمود پازوکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جزیره کیش با اشاره به حضور 40 تیم در مسابقات جام رمضان این جزیره اظهار داشت: به دلیل اینکه ممنوعیت استفاده از بازیکن غیر بومی در مسابقات امسال اعمال نخواهد شد قطعا شاهد بازی‌های پر هیجان و زیبایی خواهیم بود، در همین راستا هیئت فوتبال با دعوت از عبدالواحد بیت سیاح مدرس بین المللی فوتسال کشور در جهت ارتقاء دانش داوران این دوره از بازی‌ها گام برداشت.

وی در ادامه افزود: امسال 40 تیم در 8 گروه 5 تیمی با هم رقابت خواهند کرد و بی شک شب‌های رمضان داغی برای تماشاگران و علاقه‌مندان به فوتسال رقم خواهد خورد و ما هم با تمام توان تلاش خواهیم کرد تا این بازی‌ها به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران از نظارت دقیق کمیته‌های هیئت فوتبال بر این مسابقات خبر داد و تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته کمیته‌های فوتسال، فنی و انضباطی بر تمام بازی‌ها نظارتی دقیق خواهند داشت و در جلسات متعددی که برگزار شده اهمیت نظارت بر مسابقات به خوبی گوشزد شده است.

رئیس هیئت فوتبال این جزیره مرجانی با بیان اینکه حضور پر شور تماشاگران بر زیبایی مسابقات خواهد افزود، تاکید کرد: امیدوارم تماشاگران عزیز و باشخصیت ورزش کیش همچون سال‌های گذشته برنده واقعی بازی‌ها لقب گیرند و در این ماه مبارک بار دیگر اخلاق و منش خاص این دیار را بروز دهند.

یادآور می‌شود مسابقات فوتسال جام رمضان کیش از سومین شب ماه رمضان کلید خواهد خورد و هر شب بعد از افطار 4 بازی برگزار خواهد شد و 40 تیم حاضر برای رسیدن به عنوان قهرمانی جدال خواهند کرد ضمن اینکه سه تیم قهرمان سه دوره گذشته این مسابقات یعنی تیم‌های آریانا گستر، امید کیش و دادگستری غایب بزرگ جام رمضان امسال به شمار می‌روند.

انتهای پیام/88003/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول