اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر بشرویه خبر داد

عضویت 1400 نفر در حوزه داوطلبان هلال احمر بشرویه

رئیس جمعیت هلال احمر بشرویه گفت: هم‌اکنون یک هزار و 400 نفر در حوزه داوطلبان جمعیت هلال احمر بشرویه عضویت دارند.

عضویت 1400 نفر در حوزه داوطلبان هلال احمر بشرویه

علیرضا عارفیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار داشت: جمعیت هلال احمر در راستای فعالیت‌های عام‌المنفعه، بشردوستانه و امدادی در طول ایام سال فعالیت‌هایی را در حوزه‌های جوانان، داوطلبان، امداد و نجات و آموزش در سطح شهرستان و روستاها انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: واحد داوطلبان یکی از واحدهای جمعیت هلال‌احمر است که از افراد بالای 29 سال عضویت می‌پذیرد و در طول سال برنامه‌های مختلفی را در راستای حل مشکلات نیازمندان به اجرا در می‌آورد. 

رئیس جمعیت هلال احمر بشرویه یادآور شد: هم‌‌اکنون یک هزار و 400 نفر در حوزه داوطلبان جمعیت هلال احمر بشرویه عضویت دارند.

عارفیان با اشاره به فعالیت‌های حوزه داوطلبان در سه ماهه نخست سال جاری افزود: طرح نیابت به منظور شناسایی و کمک به سالمندان و نیازمندان اجرا شد که در این طرح شش داوطلب خواهر به 30 خانواده سالمند سرکشی کرده و به انجام اموراتی همچون کنترل فشار خون، تست قند خون و کمک به سالمندان در انجام کارهای روزمره و رسیدگی به امورات آنها پرداختند.

این مسئول تصریح کرد: هدف از برگزاری این طرح ترویج اهداف و ماموریت‌های نوع‌‌دوستانه جمعیت هلال احمر، کمک به خانواده‌های بی‌فرزند و سالمند، ترویج خدمت‌رسانی و ایجاد انگیزه و حس اعتماد به نفس در بین اعضا و داوطلبان هلال احمر است.

رئیس جمعیت هلال احمر بشرویه از اعزام هفتمین کاروان سلامت به روستاهای محروم شهرستان خبر داد و گفت: در سه ماهه نخست سال جاری کاروان سلامت متشکل از دو پزشک عمومی، یک بینایی‌سنج و یک روانشناس به دو روستای نیگو و نوخانیک اعزام شده و 50 نفر از اهالی این روستاها را ویزیت رایگان کردند.

عارفیان اذعان داشت: کاروان سلامت به منظور ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و پزشکی به روستاها و مناطق محروم و همچنین ارتقای سطح سلامت و درمان در روستاها اعزام می‌شوند.

وی اهدای 97 واحد خون، تست غربالگری فشارخون و قندخون کارکنان ادارات سطح شهرستان، اجرای طرح ملی فرشتگان رحمت به منظور حمایت از اقشار نیازمند و توزیع 30 سبد غذایی و بهداشتی بین محرومان و نیازمندان را از دیگر فعالیت‌های حوزه داوطلبان جمعیت هلال احمر بشرویه در سه ماهه نخست سال جاری برشمرد.

انتهای پیام/69006/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول